BEG airport status
Iron Maiden na novu turneju lete Boingom 747-400 Mejdeni će Boingom 747-400 Džambo Džet preći 88.500 kilometara na turneji naredne godine / Foto: Iron Maiden

Iron Maiden na novu turneju lete Boingom 747-400

Poznati hevi-metal bend „Iron Maiden“ podiže turneje na novi nivo koristeći Boing 747-400 za novu koja počinje naredne godine.

Pevač Brus Dikinson je trenutno na obuci za rejting za upravljanje ovim četvoromotornim avionom, koji je gotovo dvostruko veći i trostruko teži od Boinga 757, kojim je leteo na prethodnim turnejama 2008, 2009. i 2011. godine.

Novi Ed Force One će prevoziti bend, opremu i 12.000 tona tereta na koncerte na šest kontinenata, prilikom čega će preći više od 88.500 kilometara širom sveta. Očekuje se da će kapetan i pilot Dikinson novim avionom sleteti u 35 zemalja u okviru turneje pod imenom „The book of souls“.

edforceone_infographic
Novi Ed Force One će prevoziti bend, ekipu i 12.000 tona tereta na koncerte u 35 država / Foto: Iron Maiden

– Kada se ukazala prilika da od mojih prijatelja iz „Air Atlanta Icelandic“ iznajmimo 747 za novu svetsku turneju, naravno da smo iskoristili priliku, ko ne bi? Najveća korist od putovanja ovim avionom je što zahvaljujući njegovoj divovskoj veličini i transportnom kapacitetu možemo da nosimo svu našu scensku produkciju, opremu i stolove u kargu, bez velikih strukturnih modifikacija, koje smo morali da pravimo na prethodnom modelu 757, što su fanovi mogli da vide na DVD-u „Let 666“.

Međutim, iako smo završili logistiku oko korišćenja tako velike letelice za novu svetsku turneju, ja moram da naučim da je letim pre nego što krenemo bilo gde. Stoga, trenutno sam na obuci da se kvalifikujem za pilota i kapetana na Boingu 747. To radim u  kompaniji „Cardiff Aviation“ u Velsu, koji održavaju moje avione, gde sam nedavno preuzeo sjajan 747 simulator, na kom jedva čekam da počnem da vežbam – izjavio je Brus Dikinson.

Raspored održavanja koncerata još uvek nije izašao, a s obzirom na činjenicu da je Beograd bio među gradovima koji su popularni Mejdeni obišli na prethodnim turnejama, možda i možemo očekivati da ovu neobičnu letelicu vidimo na Aerodromu Nikola Tesla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milojica na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Odlicna ideja za Orla! Novac nije problem, Srbija je lider na zap. Balkanu, sad ima na racunu 10 milijardi evra i dolara, moze pazariti sve, veci je problem da vidimo sta nam zaista treba u ovomo novom geopolitickom okruzenju! Vidimo da zapad propada, Njemacka u krizi, Tramp ne zna dje udara, globalizam je na izdisaju…

20. May 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj