Prema navodima slovenačkog Pipistrela, 2014. godina je bila dobra godina za ovu kompaniju. Oni su na svom sajtu objavili tri dostignuća iz protekle godine, na koje je ova kompanija ponosna.
U maju 2014, slovenačko izdanje magazina „Reader’s Digest“ je objavilo dobitnike nagrade „Trusted brand“. Treću godinu za redom, generalnom direktoru Pipistrela Ivu Boscarolu pripala je nagrada za „biznismena kome se najviše veruje“. Magazin „Reader’s Digest“ svake godine sprovodi veliko istraživanje odnosa kupaca prema proizvodima i uslugama široke potrošnje, pa se shodno njemu dodeljuju nagrade.
Kako je navedeno na sajtu ove kompanije, drugo postignuće Pipistrela u 2014. godini jeste činjenica da je proglašen za jednu od najprepoznatljivijih robnih marki, prema istraživanju „Interstat“ agencije. Anketa je sprovedena među slovenačkim potrošačima, a Pipistrel se našao među 30 najboljih brendova, koje su spontano navodili ispitanici.
Pipistrel je ponosan i na to što se našao među prvih 50 na spisku kompanija sa najboljim kreditnim rejtingom koje su sačinile kreditne agencije „Bonitetna hiša“ i „Dun Bradstreet“. Na ovaj način, on se nalazi u top 4,4 posto slovenačkih kompanija.