BEG airport status
Er Srbija na samitu Routes Silk Road 2015 Među čelnim ljudima vazduhoplovne industrija i predstavnici Er Srbije

Er Srbija na samitu Routes Silk Road 2015

Samit „Routes Silk Road 2015“ koji povezuje vazduhoplovne stručnjake iz Zajednice nezavisnih država (The Commonwealth of Independent States – CIS), zemalja Centralne i Istočne Evrope, Bliskog istoka i Azije biće održan od 5. do 7. jula u glavnom gradu Gruzije, Tibilisiu. Ovo će biti prilika da čelni ljudi  vazduhoplovne industrije povedu diskusiju o razvoju komercijalnog avio-saobraćaja u ovom delu sveta.

Samit će okupiti oko 250 vazduhoplovnih stručnjaka, predstavnike 70 aerodoroma i 50 avio-kompanija među kojima je i Er Srbija (Air Serbia).

srbija

Tokom dva dana trajanja foruma govoriće se o strategiji planiranja ruta, trendovima tržišnog rasta kompanija i aerodroma u ovom delu sveta, o uticajima zategnutih društveno-političkih odnosa u pojedinim regijama na avio-saobraćaj, ali i o tome kako treba razviti aerodrome u skladu sa potrebama datog regiona.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

50 godina. Zar nije vrijeme za mirovinu ? 50 godina za avione je maksimalno uz dobro održavanje ( nešto što Srbija zapravo nije radila ). Zašto riskirati živote pilota ?

06. Nov 2024.Pogledaj

Petar Vojinovic na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

Hehe, ja sam tako ćaletu uništio dve makete kao mali. Kad sam se domogao boja i četkice. Sad bih sebe prebio zbog toga...

06. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

@Perko Slažem se sa Vama, Kina jeste dostigla nevidjeni u njihovoj istoriji tehnički napredak. Ovde je reč o avionima koje bi, možda, Kina prodala Srbiji, to svakako ne bi bio ni J-20 ni novi J-35 već letelice mnogo slabije od "Raffale". Uprkos napretku Kine, Dassault je kompanija sa dugom tradicijom i iskustvom u svakom smislu,…

06. Nov 2024.Pogledaj

resurs na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

Svaki put se nasmejem na ovu maskirnu šemu i setim se detinjstva kada sam makete isto farbao sa onim bojama što se zateklo u fioci u tom trenutku.

06. Nov 2024.Pogledaj

Paqe na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

@Neko Leteo je naš vojni helikopter do Grčke pri poseti Kajmakčalanu preko Makedonske teritorije.

06. Nov 2024.Pogledaj