BEG airport status
NAJAVA: Državno prvenstvo Srbije u vazduhoplovnom jedriličarstvu Letenje jedrilicom ili ultra lakim vazduhoplovima biće organizovano i za posetioce. /Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

NAJAVA: Državno prvenstvo Srbije u vazduhoplovnom jedriličarstvu

Otvoreno državno prvenstvo Srbije u vazduhoplovnom jedriličarstvu biće održano od 1. do 10. avgusta na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina. Ovo će biti prilika da se naši najbolji piloti jedrilica i gosti iz Slovenije takmičiće u trkama iznad Vojvodine.

Kako je saopštio Vazduhoplovni savez Srbije (VSS), učesnike očekuje prelet od preko 350 km i nekoliko sati u vazduhu. 

– Očekuje nas 10 trkačkih dana napakovanih adrenalinom, borbom pilota sa meteo uslovima za ispunjenje dnevnog zadatka, vanterenskim sletanjima, nadmudrivanjima u vazduhu i preletima dostojnih prepričavanja do sledećeg prvenstva – izjavio je Filip Milanović, potpredsednik Aerokluba „Aeroseks“.

Organizatori 61. državnog prvenstva, AK „Aeroseks“ iz Beograda i Vazduhoplovni savez Srbije uz podršku Ministarstva omladine i sporta i Sportskog saveza Srbije, planiraju da u letačku aktivnosti uključe i publiku.

– U planu je i da se posetiocima omoguće letenje jedrilicom ili ultra lakim vazduhoplovima, tandem skok padobranom, kao i obilazak podzemnih bunkera iz Drugog svetskog rata koji se nalaze u zoni aerodroma „Ečka“ – saopštio je Vazduhoplovni savez Srbije.

Ulaz će biti slobodan tokom celog takmičenja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Trebalo bi i da se napomene da je ove godine jedan broj takmicara (od kojih su se pojedini takmicili unazad cak 54 godine zaredom!) odbilo da ucestvuje na takmicenju zbog blago receno diskutabilnog imena aerokluba koji organizuje isto i koje oni smatraju uvredom za ovaj sport.

Odgovori
Du

Prosto je neverovatno da je klub pod tim imenom registovan i svakako je uvreda za ovaj sport i vazduhoplovstvo kompletno.

D

ne vidim zbog čega je uvredljivo? i aero i sex su univerzalne, i na svim geografskim širinama jasne generičke reči, koje nikoga ne vređaju. AERO Sport EXtreme je akronim i od strane nadležnih državnih organa prihvaćeno ime koje nikoga ne vređa, nego naprotiv podstiče na toleranciju, egzibicije, otvorenost i širinu tela i uma.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj