BEG airport status
Viz er omogućio unošenje dodatnog ličnog prtljaga kod prioritetnog ukrcavanja Viz er unapređuje uslugu prioritetnog ukrcavanja. / Foto: Wizz Air

Viz er omogućio unošenje dodatnog ličnog prtljaga kod prioritetnog ukrcavanja

Kompanija Viz er (Wizz Air) unapredila je svoje usluge prioritetnog ukrcavanja koja će od sada uključivati i mogućnost unošenje dodatnog malog ličnog prtljaga putnika u putničku kabinu

Putnici koji od danas lete sa uslugom prioritetnog ukrcavanja (Priority Boarding), koju su kupili bilo kao samostalnu opciju, bilo kao deo „Plus Fare“ ili „Wizz Privilege Pass“ tarife, imaju mogućnost da sa sobom u kabinu unesu i jedan manji komad ličnog prtljaga kao dodatak na već postojeći mali ili veliki ručni prtljag.

– Konstantno radimo na tome da putnicima pružimo više, a u isto vreme pazimo da cene karata ostanu niske. U Vizu verujemo da uvek postoji mogućnost da stvari radimo bolje, a povratne reakcije putnika nam pokazuju da postoji prostor za unapređenja na osnovne niske tarife koje nudimo milionima putnika. Viz primenjuje darežljivu prtljažnu politiku koja omogućava ili jedan besplatan mali prtljag unutar putničke kabine, ili, uz malu doplatu, jedan veliki ručni prtljag bez ograničenja težine. Sa ovim unapređenjem usluge prioritetnog ukrcavanja, stvaramo dodatne izbore onima koji žele da unesu dodatni prtljag u avion, a u isto vreme pazimo da ukrcavanje ne postane naporno i stresno za putnike kao i da putnička kabina ne bude pretprana – objašnjava komercijalni direktor Viz era, Đerđ Abran.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj