BEG airport status
LYBE 2000:30 Z 090°08KT 9999 SCT026 02/M00 Q1016 NOSIG=
Posle 30 dana provedenih na dužnosti: Direktor Muzeja vazduhoplovstva Knežević podneo ostavku Direktor odlazi sa funkcije posle mesec dana od postavljanja /Foto: Ministarstvo odbrane

Posle 30 dana provedenih na dužnosti: Direktor Muzeja vazduhoplovstva Knežević podneo ostavku

Novopostavljeni direktor Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, potpukovnik u penziji, Miroslav Knežević, podneo je ostavku, potvrđeno je iz Ministarstva odbrane za naš portal.

Na sednici Vlade 23. oktobra doneto je rešenje kojim se Miroslav Knežević „razrešava dužnosti vršioca dužnosti direktora Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, na lični zahtev“.

Ostavka direktora ove ustanove kulture u Vladi je razmatrana svega mesec dana od postavljanja Kneževića na tu funkciju. 

Kako je naš portal ranije pisao, Knežević je na mesto direktora došao na osnovu odluke Vlade Srbije iz aprila ove godine. Preuzimanje rukovodstva praćeno je i optužbama stare uprave da je ovakva odluka nelegalna zbog čega je u više navrata odbijena primopredaja dužnosti.

Pre nešto više od mesec dana ona je učinjena gotovo nasilnim putem.

Potpukovnik Knežević nije želeo da komentariše svoju ostavku.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi: 11351426_10206327791931056_163578268_n

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

R

Da li ste primetili da g. Kolo uvek zahteva da mu se imenom i prezimenom predstave samo oni ucesnici foruma koji se ne slazu sa njim, ali ne i oni koji ga podrzavaju? Da li to znaci da su ovi drugi njegovi botovi ili mu uopste nije stalo da sazna ko ga podrzava?

Odgovori
K

Radoznali – Да ли си приметио да захтевам представљање само од оних који, уместо да пишу о теми, радије дискусију срозавају на лично вређање и цинично прозивање? Када прозивам нечије име, не кријем се иза неког надимка или броја.
Иначе, са мном се многи не слажу, а нешто сам слабо приметио да неко мени даје подршку.
Не знам шта су то ботови.

j

Knežević je samo Vojnik!
A kakve se velike igre oko muzeja vode tek će nam postati jasno!
A Grandić je imao i te kako dobre namere da Muzej vrati tamo gde mu je mesto!

Odgovori
2

Apelujem na nadležne da gospodin Kolo postane direktor muzeja! On to toliko jako želi, da je spreman da ponavlja iste stvari (poluistinite) mesecima i to u velikim količinama. Neka se neko vreme igra direktora, naravno bez prava da prodaje eksponate kao neki pre njega. Pri tome ne mislim na one o kojima uporno priča (P-38), nego na one koje prećutkuje (An-12, Bf-109G-10…)

Odgovori
K

Некада се иза ваздухопловног официра по калдрми вукла сабља, а данас – цегери.
22201, или се представи, или заћути.

K

По оваквој политици према Музеју ваздухопловства – Београд, нажалост, ни ова Влада се не разликује од оних претходних, које су од 2002. године на исти начин дозвољавале Команди ваздухопловства (давала четири члана у управни одбор од којих је један по правилу био заменик команданта Команде РВ и ПВО и председник Управног одбора) да на места директора Музеја ваздухопловства и њихових заменика и плаћених саветника поставља пензионисана војна лица, која су поред великих пензија добијала и плате и друге бенефиције, које немају остали запослени у музеју. Тако су кроз Музеј ваздухопловства, као кроз неко бањско лечилиште, у коме се ужива о трошку запослених у Музеју, продефиловала многа пензионисана војна лица. Пар месеци по пензионисању генерал Славко Бига је постављен за директора да би ускоро за свог помоћника довео пензионисаног пуковника Драгана Јерковића, а касније пензионисаног генерала Зорана Милићевића. Пошто је Славко Бига морао да по други пут оде у пензију, председник Управног одбора генерал Малиновић учинио је све да на директорско место доведе пензионисаног потпуковника Предрага Грандића, а за помоћника директора да постави такође пензионисаног потпуковника Јануза Мунишевића. Када је председник управног одбора Музеја ваздухопловства генерал Малиновић отишао у пензију одмах је добио место саветника, наравно плаћеног, код свог пулена Предрага Грандића, ког је устоличио прочитавши пред члановима Управног одбора његову биографију и препоруку иза које су наводно стајали и Министарство одбране и Команда ваздухопловства. Ко зна докле би то трајало да запослени у музеју нису спречили Грандића да, уз подршку Малиновића, прода културно добро, делове америчког авиона П-38.
Пошто у том тренутку нису имали решење да на местом вршиоца дужности поставе неко пензионисано војно лице представници Команде ваздухопловства су поставили кустоса Зорана Радојевића. Када је овај пред истек свог једногодишњег мандата расписао конкурс за избор директора Музеја ваздухопловства, који је објављен у листу Политика настала је узбуна у Команди ваздухопловста чији су представници у Управном одбору МВБ, на чијем је челу био генерал Миодраг Гордић, учинили све да се поништи конкурс. Наиме они су у то време већ почели, без знања осталих чланова Управног одбора и запослених у Музеју, да воде бројне састанке у Министарству одбране чији је коначни резултат био формирање некаквог вд Управног одбора у коме није било представника оснивача Музеја ваздухопловства, нити иједног представника запослених из Музеја. Они су подметнули Премијеру да потпише решење о постављењу за вршиоца дужности директора Музеја ваздухопловства пензионисаног пуковника Мирослава Кнежевића.
Све ове разговоре о формирању вд Управног одбора и постављању вд директора водио је генерал Гордић који је, према још незваничним информацијама, сада као пензионер, постављен уместо Кнежевића на место вд директора Музеја ваздухопловства – Београд.
Докле бре?

Odgovori
K

Коментар пуковника (а не потпуковника) у пензији Кнежевића је изостао, јер је ова оставка била изнуђена од стране Министарства одбране. Министарство није било задовољно његовим радом и резултатима које је постигао. Као да је то била његова кривица?
Насилним путем су га устоличили на месту директора Музеја ваздухопловства, а да нису ништа припремили пре његовог доласка. Практично су човека искрцали на пусто острво без хране и воде. Врло брзо је Привредни суд одбио да депонује његов потпис у АПР-у, јер са решењем Владе РС то није могуће према важећем Закону о култури и важећем Статуту установе. Остатак његовог боравка у Музеју је било чисто блефирање пред запосленима и грчевито држање за фотељу, у складу са инструкцијама добијеним од претпостављених.
Да није смешна, цела ова прича би у ствари била одвратна. У земљи у којој велики број младих људи не могу да нађу своје прво запослење, због чега емигрирају у иностранство, без наде да ће се икада вратити, Влада Србије крши своје принципе, Законе и Статуте, и уместо јавног конкурса именује пензионисана војна лица, као да на тржишту рада нема никога способног да управља једном установом културе.

Odgovori
V

Vi iz T6 ste slinavci koji će se na kraju ugušiti sopstvenim slinama. Eto otjerali ste čovjeka koji je obećavao boljitak. Plivajte u svom dreku jer na bolje niste naučili, a i ne zaslužujete.

Odgovori
S

Kome boljitak? Muzeju? Interesnoj grupi? Komandi? Tebi?
A vama Muzejci da poručim !!!
DUGO VAM JE I TRAJAO

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend