BEG airport status
Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

BEOGRAD – Novo rešenje Etihad karga, TempCheck, omogućiće da svi proizvodi iz farmaceutskog i zdravstvenog sektora koji moraju da se drže na različitim temperaturama, uključujući krvnu plazmu, tablete, lekove i anestetike, dobiju adekvatnu zaštitu od kvarenja zbog izloženosti toploti ili hladnoći tokom transporta.

 
 

Thermo blanket ULD being loaded onto an Etihad Cargo 747 - Resize
TempCheck: Farmaceutski proizvodi na kontrolisanoj temperaturi u svakoj fazi putovanja

 
Uz nadzor obučenih i iskusnih timova, TempCheck obuhvata najnoviju opremu, procese i operativne procedure koje održavaju sve farmaceutske proizvode u željenim uslovima od hladnjače do platforme za utovar i od aviona do klijenta.
 
– Tesno smo sarađivali sa našim klijentima iz farmaceutskog sektora na razvoju ovog specijalizovanog rešenja, koje je kreirano da obezbedi da njihovi proizvodi osetljivi na temperaturu budu zaštićeni u svim fazama putovanja i da u savršenom stanju stignu do konačnog odredišta. – poručuje potpredsednik Etihad karga, Dejvid Ker.
 
.

Šta pruža nova TempCheck usluga?

 
Niz (aktivnih) „Unit Load Device“ (ULD) kontejnera sa kontrolisanom temperaturom, dostupnih za iznajmljivanje, za održavanje proizvoda u hladnom, rashlađenom ili zamrznutom stanju tokom prevoza.
 
Zaštitu unapred ohlađenim termalnim pokrivačem (pasivno), za umotavanje tereta osetljivog na temperaturu prilikom premeštanja od aviona do hladnjače i obrnuto.
 
Prioritetno rukovanje i utovar, pri čemu se obezbeđuje da se sav tovar prenese iz hladnjače u avion i obrnuto u roku od 40 minuta.
 
Skladištenje tereta na kontrolisanoj temperaturi u avionu.
 
Hladnjače u sedištu u Abu Dabiju, gde se klijentima pružaju usluge skladištenja na različitim temperaturama.
 
Etihad kargo nudi kombinaciju kapaciteta teretnog prostora svojih aviona ka 111 međunarodnih destinacija, sa flotom od 111 letelica.
 
Takođe, u pripremi su i nove posebne prostorije koje po planu treba da budu u funkciji pre leta 2015. Ovakve izmene urađene su kako bi se odgovorilo na sve veću potražnju.
 
– Tokom protekle dve godine smo zabeležili ogroman porast količine farmaceutskih proizvoda koje smo uspešno prevezli preko našeg sedišta u Abu Dabiju nastavljajući da širimo naše putničke i teretne mreže. – poručuje Dejvid Ker, potpredsednik Etihad karga.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Bo

rupa na saksiji

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj