BEG airport status
Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

BEOGRAD – Novo rešenje Etihad karga, TempCheck, omogućiće da svi proizvodi iz farmaceutskog i zdravstvenog sektora koji moraju da se drže na različitim temperaturama, uključujući krvnu plazmu, tablete, lekove i anestetike, dobiju adekvatnu zaštitu od kvarenja zbog izloženosti toploti ili hladnoći tokom transporta.

 
 

Thermo blanket ULD being loaded onto an Etihad Cargo 747 - Resize
TempCheck: Farmaceutski proizvodi na kontrolisanoj temperaturi u svakoj fazi putovanja

 
Uz nadzor obučenih i iskusnih timova, TempCheck obuhvata najnoviju opremu, procese i operativne procedure koje održavaju sve farmaceutske proizvode u željenim uslovima od hladnjače do platforme za utovar i od aviona do klijenta.
 
– Tesno smo sarađivali sa našim klijentima iz farmaceutskog sektora na razvoju ovog specijalizovanog rešenja, koje je kreirano da obezbedi da njihovi proizvodi osetljivi na temperaturu budu zaštićeni u svim fazama putovanja i da u savršenom stanju stignu do konačnog odredišta. – poručuje potpredsednik Etihad karga, Dejvid Ker.
 
.

Šta pruža nova TempCheck usluga?

 
Niz (aktivnih) „Unit Load Device“ (ULD) kontejnera sa kontrolisanom temperaturom, dostupnih za iznajmljivanje, za održavanje proizvoda u hladnom, rashlađenom ili zamrznutom stanju tokom prevoza.
 
Zaštitu unapred ohlađenim termalnim pokrivačem (pasivno), za umotavanje tereta osetljivog na temperaturu prilikom premeštanja od aviona do hladnjače i obrnuto.
 
Prioritetno rukovanje i utovar, pri čemu se obezbeđuje da se sav tovar prenese iz hladnjače u avion i obrnuto u roku od 40 minuta.
 
Skladištenje tereta na kontrolisanoj temperaturi u avionu.
 
Hladnjače u sedištu u Abu Dabiju, gde se klijentima pružaju usluge skladištenja na različitim temperaturama.
 
Etihad kargo nudi kombinaciju kapaciteta teretnog prostora svojih aviona ka 111 međunarodnih destinacija, sa flotom od 111 letelica.
 
Takođe, u pripremi su i nove posebne prostorije koje po planu treba da budu u funkciji pre leta 2015. Ovakve izmene urađene su kako bi se odgovorilo na sve veću potražnju.
 
– Tokom protekle dve godine smo zabeležili ogroman porast količine farmaceutskih proizvoda koje smo uspešno prevezli preko našeg sedišta u Abu Dabiju nastavljajući da širimo naše putničke i teretne mreže. – poručuje Dejvid Ker, potpredsednik Etihad karga.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Bo

rupa na saksiji

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj