BEG airport status
Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji Emirati najbolji arapsi brend; Međunarodni aerodrom u Dubaiju najprometniji u svetu

Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji

Bliskoistočni avio-prevoznik Emirati (Emirates) zauzeo je 171. mesto na listi 500 najvrednijih brendova u svetu za 2016. godinu koji je sačinila konsultatnska kuća „Brand Finance“.

Vrednost brenda Emirata procenjena je na 7,7 milijardi dolara što je 17 % više nego 2014. godine kada je kompanija ujedno bila proglašena i za najvredniji brend Bliskog istoka.

Endru Kembel, generalni direktor „Brand Finance“ sa sedištem u Abu Dabiju, izjavio je da Emirati imaju „impresivne rezultate u održavanju svoje pozicije kao najbolji arapski brend i najvrednije ime u globalnom avio-saobraćaju“, piše „The National“.

Nova na listi je kompanija Katar (Qatar Airways) koja je zauzela 450. mesto.

„The National“, iznosi podatak da je vrednost brenda Katar ervejza procenjena na 3.49 milijardi dolara, kao i da je vrednost Etihad (Etihad Airways) kao brenda porasla tokom 2015, ali da ovaj bliskoistočni prevoznik još uvek nije napravio presek za prošlu godinu na osnovu koga bi mogao da se utvrdi njegov položaj na listi.

Novi rekordi DXB-a

Međunarodni aerodrom „Dubai International“ je drugu godinu zaredom bio najprometnija vazdušna luka na svetu kada je reč o međunarodnim letovima.

Kroz njega je tokom 2015. prošlo 78 miliona putnika što predstavlja rast od 10,7% u odnosu na 2014. godinu kada je taj broj iznosio 70.4 miliona. To znači da je prošle godine u toku jednog meseca kroz ovaj aerodrom prosečno prolazilo 6,5 miliona putnika.

Aerodrom je tokom prošle godine koristilo 100 avio-kompanija za letove ka 240 destinacija, navodi „The National“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj