BEG airport status
Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji Emirati najbolji arapsi brend; Međunarodni aerodrom u Dubaiju najprometniji u svetu

Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji

Bliskoistočni avio-prevoznik Emirati (Emirates) zauzeo je 171. mesto na listi 500 najvrednijih brendova u svetu za 2016. godinu koji je sačinila konsultatnska kuća „Brand Finance“.

Vrednost brenda Emirata procenjena je na 7,7 milijardi dolara što je 17 % više nego 2014. godine kada je kompanija ujedno bila proglašena i za najvredniji brend Bliskog istoka.

Endru Kembel, generalni direktor „Brand Finance“ sa sedištem u Abu Dabiju, izjavio je da Emirati imaju „impresivne rezultate u održavanju svoje pozicije kao najbolji arapski brend i najvrednije ime u globalnom avio-saobraćaju“, piše „The National“.

Nova na listi je kompanija Katar (Qatar Airways) koja je zauzela 450. mesto.

„The National“, iznosi podatak da je vrednost brenda Katar ervejza procenjena na 3.49 milijardi dolara, kao i da je vrednost Etihad (Etihad Airways) kao brenda porasla tokom 2015, ali da ovaj bliskoistočni prevoznik još uvek nije napravio presek za prošlu godinu na osnovu koga bi mogao da se utvrdi njegov položaj na listi.

Novi rekordi DXB-a

Međunarodni aerodrom „Dubai International“ je drugu godinu zaredom bio najprometnija vazdušna luka na svetu kada je reč o međunarodnim letovima.

Kroz njega je tokom 2015. prošlo 78 miliona putnika što predstavlja rast od 10,7% u odnosu na 2014. godinu kada je taj broj iznosio 70.4 miliona. To znači da je prošle godine u toku jednog meseca kroz ovaj aerodrom prosečno prolazilo 6,5 miliona putnika.

Aerodrom je tokom prošle godine koristilo 100 avio-kompanija za letove ka 240 destinacija, navodi „The National“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj