BEG airport status
Er Srbija uvodi novi meni u biznis i ekonomskoj klasi Novi meni inspirisan internacionalnom kuhinjom / Foto: Air Serbia

Er Srbija uvodi novi meni u biznis i ekonomskoj klasi

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvodi novi meni u biznis i ekonomskoj klasi, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Meni je osmislio Zoran Mišković, glavni kuvar Er Srbija keteringa

– U selekciji obroka ističu se glavna jela kao što su jagnjeći kotleti sa koricom od pistaća servirani sa grilovanim povrćem, pačetina sa sosom od šumskog voća servirana sa korenastim povrćem prelivenim bagremovim medom, i novi deserti kao što je čokoladni kolač ili voćne tartalete. Ovi novi a-la-kart obroci mogu da se naruče u biznis klasi na letu do i iz Njujorka – rečeno je u Er Srbiji.

I putnike u ekonomskoj klasi očekuje izmenjeni izbor obroka.

– U ponudi će biti goveđi gulaš sa krompir pireom i sotiranom šargarepom i slatki kolač od griza sa prelivom od malina – navode u kompaniji i dodaju da se za prirpemu jela koriste sastojci koji se nabavljaju od domaćih proizvođača iz Srbije.

Kompanija na letovima nudi pet vrsta voćnih rakija – od šljive, dunje, kajsije, kruške i medovaču, kao i srpska vina izabrana uz konsultacije sa Udruženjem somelijera Srbije.

– U ponudi vina na letovima Er Srbije je i nagrađivani„Cabernet Sauvignon Réserve“ iz vinarije Radovanović, premijum suvo crveno vino koje je 2015. godine osvojilo zlatnu medalju u Italiji, na takmičenju za najbolje vino „Emozioni dal Mondo“, kao i međunarodno priznato belo vino„Trijumf Selection“ vinarije Aleksandrović, sa kojimsu osvojili srebrnu medalju na prošlogodišnjem takmičenju „Decanter World Wine Awards“ u Londonu – saopštila je Er Srbija.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

DE

Eh, kad se setim leta za Atinu, pre par godina, JAT-om: stjuardesa toci Sinalco iz flase od 2L, avion se baca, turbulencija…na moje pitanje da li imaju Kolu, odgovara „Nema crni, ima samo zuti“… :)

Odgovori
Mi

Slicno je i na Er Srbiji. Ovo gore je za biznis klasu preko Atlantika koja kosta 3000 evra. U ekonomiji je prilicno bezvezna hrana. Njihovo insistiranje da kupuju domace je potpuno deplasirano i bezveze.

Re

@Mirko

Stvarno sam umoran od ovih pljuvanja po Air Srbiji. Leteo sam sa brdom avio kompanija sirom sveta, i usluga u toj klasi je odlicna. Vrhunska mozda. Biznis klasa Air Srbije na evropskim letovima je meni najbolja. Ekonomska isto skroz ok. JAT je bio katastrofa. A tek da nekom smeta sto se sluzi domaca hrana, za ne poverovati sta ljudu pisu…

Sa

@Rec,
Gospodine svakom svoje, niko ne pljuje, ljudi konstatuju, iznose svoje misljenje…
Sto se mene tice, u ekonomskoj, ono sto posluzuju bi, ali najiskrenije, bilo bolje da ne posluzuju nista (hrana, vino). …i da napomenem, ne pljujem…

Odgovori
Sl

Prošle godine, let do Amsterdama, veoma fina klopica u ekonomskoj klasi, plus kafa, plus pivo u limenci. Samo šest godina ranije ista linija, samo što je „JAT“ bio u pitanju, a za obrok su bila dva cheese sendviča. Nisu bili loši, daleko od toga, ali su opet bili nebo i zemlja u odnosu na prošlogodišnji let.

Daleko od toga da je „Air Serbia“ zlato, ali istu pljuju oni koji imaju prevelika očeikvanja, kao i oni koji su unutrašnjost aviona videli u holivudskim filmovima.

Ne

Nemam primedbe na uslugu, ER Srvija je sjajna, ono,sto kod njih ne razumem je kvalitet biznis klase , sedista uzasno losa, bez mogucnosti podesavanja, ipad, uzas blagi, cena ista kao kod Etihada, a biznis u Etihadu na sveskom nivou, nasa kompanija bi morala da,povede racuna na kvalitet biznisa i t grupacije putnika.
Sto se tice usluge, ljubaznosti osoblja na svetskom nivou

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Motorista na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Aleksa A šta će saćasti lanseri na Rafalu? Ako dođe do toga da sa Rafalima vršimo neposrednu podršku trupama na zemlji, onda smo u gadnom problemu.

10. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.

10. Oct 2024.Pogledaj

Dassault Rafale na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…

10. Oct 2024.Pogledaj