BEG airport status
Na Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope pričaće se i o aerodromima Diskusija na temu privatizacije i koncesije aerodroma prvog dana SEAS16

Na Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope pričaće se i o aerodromima

Privatizacije i koncesije aerodroma u jugoistočnoj Evropi kao i potraga za svetlijom budućnošću „malih“ aerodroma biće teme dva panela na predstojećem Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope (SEAS). Diskusije su zakazane za prvi i drugi dan samita.

Panele će voditi ugledni stručnjaci za vazdušni saobraćaj iz Hrvatske Tonči Peović i Tango Six kolumnista Alen Šćuric.

Organizatori iz Tango Six Events navode da je tema više nego aktuelna, s obzirom na nedavne proboje manjih aerodroma u regiji kao i jednom velikom koncesijom koja je završena i drugom koja je „iza ugla“:

– Ponosni smo na činjenicu da je odaziv na oba panela o aerodromima premašio očekivanja.

Danas nam je stigla potvrda o učešću aerodoma Banja Luka, očekujemo uskoro potvrdu učešća TAV-a iz Makedonije dok su aerodromi Niš, Ponikve, Zadar, Pula među prvima prihvatili naš poziv. Optimistični smo da će poziv uskoro prihvatiti i Aerodromi Crne Gore kao i aerodrom Sofija. Na prvom panelu posvećenom „velikim“ aerodromima tu će biti zvezda regije Dubrovnik, naravno naš „Nikola Tesla“ uz učešće predstavnika kompanije AVIC koji su za njega, između ostalih, veoma zainteresovani. – rekao je Petar Vojinović osnivač i direktor samita.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj