BEG airport status
„Ryanair“: Gasimo „In-flight“ magazin i uvodimo digitlni sadržaj prilagođen interesovanju putnika "In-flight" magazinu Rajanera odbrojani dani / Foto: Daily Mail

„Ryanair“: Gasimo „In-flight“ magazin i uvodimo digitlni sadržaj prilagođen interesovanju putnika

Marketinški tim kompanije Rajaner (Ryanair) planira da „in-flight“ magazin zameni digitalnim sadržajem koji bi bio prilagođen interesovanjima putnika na njihovim letovima, piše britanski „Marketing“.

– „In flight“ magazinu su odbrojani dani, ali „in-flight“ digitalni sadržaj može da bude prilagođen putnicima na letu kao određenoj ciljnoj grupi, bez obzira da li je reč o, na primer, osmoro ljudi koji za vikend putuje za Faro da bi igralo golf ili mladoj porodici koja ide u Španiju – objašnjava šef marketinga Rajanera, Keni Džejkobs.

Naime, cela ideja nastala je nakon što je Rajaner uveo Wi-Fi na pojedinim rutama. Džejkobs navodi da je od početka ove godine kompanija sarađivala sa pojedinim blogerima i vlogerima, kao i da bi deo sadržaja mogli da prilože i sami putnici.

– Ako ste majka koja sa dvoje dece putuje u Grčku, verovatno biste želeli da čujete šta treba obići od neke druge takve majke. Već mogu da zamislim kako putnici pišu komentare o destinacijama – navodi Džejkops, piše „Marketing“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Vojnici u kopnenoj zoni i dalje nose stare puške i pištolje, imaju vrlo malo noćnih uređaja, dronove imaju sporadično, stare snajperske puške, nemaju protioklopne navođene sisteme i faktički skoro da nemaju odbranu od neprijateljskih dronova.... tako da lepo je to što mi kupujemo Rafale....ali ne znam da li je bilo toliko teško opremiti par hiljada…

15. Nov 2025.Pogledaj

Marko na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Citam ove komentare i sve sami strucnjaci i svi se u sve razumeju.

15. Nov 2025.Pogledaj

Xyz na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Dodatak, da li je arhitektura otvorena ili zatvorena? Preciznije da li će moći da se koriste i stare rusko-sovjetske ili kupe i npr. indijske rakete koje oni razvijaju za svoje rafale i dr. lovce ili samo francuske (NATO) ... Sve ovo je poznato u Indiji, ali ne i kod nas. Valjda smo mi veća sila…

15. Nov 2025.Pogledaj

Petar na: Beogradski aerodrom dobija tri nova gejta, avio-mostove i nove avionske parking pozicije

Šta je to taj gejt. Zar taj engleski pojam nema odgovarajući pojam na srpskom. Ako ovako nastavimo za 10 godina neće postojati stručna terminologija na srpskom, a postojala je i nekad se učila u školama.

15. Nov 2025.Pogledaj

Slavke na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Moras da razdvojis one koji misle lose Srbiji i one koji misle da smo mogli da uzmemo bolje za manje pare, posebno nakon Indo-Pak okrsaja gde su Rafali realno izgubili od J10, ali su se S400 dobro pokazali (cak i srusili AWACS). Brinemo se i o mogucoj korupciji, kasnijem uslovljavanju... A mogli smo npr uzeti…

15. Nov 2025.Pogledaj