BEG airport status
Aerodrom Nikola Tesla Beograd: „Do kraja godine očekujemo 5 miliona putnika“ "Nikola Tesla" do kraja godine očekuje 5 miliona putnika.

Aerodrom Nikola Tesla Beograd: „Do kraja godine očekujemo 5 miliona putnika“

Prvi put u septembru Aerodrom „Nikola Tesla“ zabeležio je više od pola miliona putnika, što je povećanje od 6 odsto u odnosu na isti mesec prethodne godine, saopštila je beogradska vazdušna luka.

Povećanje broja avio-operacija (poletanja i sletanja) u istom periodu iznosi 4 odsto.

– Aerodrom Nikola Tesla Beograd već treći mesec za redom beleži apsolutni mesečni rekord u broju putnika. Promet robe za prvih 9 meseci ove godine značajno je veći i beleži rast od 16 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

Nastavljen je i trend izrazitog poboljšanja redovnosti avio-saobraćaja u svim analiziranim segmentima. Prema sistematizovanim podacima, u septembru je 87 odsto letova sa beogradskog aerodroma započeto bez kašnjenja, dok je u istom mesecu prošle godine opšta redovnost polazaka bila 81,5 odsto. Procenat letova sa velikim kašnjenjem u septembru je iznosio 1,5 odsto odnosno prepolovljen je u odnosu na isti period prošle godine. Prosečno kašnjenje je sa 9,67 minuta smanjeno na 6,93 minuta.

Od početka 2016. godine aerodrom je uslužio više od 3,8 miliona putnika, što nam daje realna očekivanja da ćemo krajem godine dočekati i 5-milionitog putnika. – stoji u saopštenju aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ru

BEG moze docekati 5-milionitog putnika, jedino ako i januar budemo racunali u 2016 godinu. Nerealno je ocekivati da ce rast u naredna 3 meseca biti veci od 20 procenata

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj