BEG airport status
Komluks postaje najveći korisnik Erbas biznis džetova – najavljena porudžbina još 3 ACJ320neo Isporuke ACJ320 neo počinju krajem 2018. godine / Foto: Airbus

Komluks postaje najveći korisnik Erbas biznis džetova – najavljena porudžbina još 3 ACJ320neo

„Comlux Aviation Group“ najavila je porudžbinu tri ACJ320neo aviona, postajući time najveći klijent Erbasa (Airbus) u domenu korporativnih džetova. Isporuke letelica počinju krajem 2018. godine, saopštio je evropski proizvođač.

Komluks je za svoje avione izabrao CFM International LEAP-1A motore.

– ACJ320neo letelice sa svojim novim CFMI motorima, šarkletima i povećanim kapacitetom goriva, omogućavaju dodatni dolet koji je našim VIP klijentima neophodan – izjavio je predsednik i generalni direktor Komluks grupe, Ričard Gaona.

ACJ320neo može da preveze 25 putnika i preleti 11.100 km, odnosno može da provede 13 sati u vezduhu, dok ACJ319neo ima kapacitet za 8 putnika, let od 12.500 km, odnosno 15 sati provedenih u vezduhu.

– Avioni iz ove porodice nude povećanu bezbednost u formi fly-by-wire sistema komandi, „CAT IIIB“ automatsko sletanje, prevenciju prekoračenja piste i navigacijski sistem za aerodrome u avionu (ROPS i OANS) – navode u Erbasu.

Komluks je naručio sve verzije korporativnih džetova iz ACJ320 porodice, a inače bio je prvi korisnik Erbasovih ACJ318 i ACJ321 letelica.

Kabine će opremiti Komluks Amerika (Comlux America), iz Indijanapolisa, prvi Erbasov autorizovani nezavisni servisni centar korporativnih džet aviona, saopštio je Erbas.

Tango Six imao je priliku da obiđe ACJ318 u Ženevi na EBACE-u 2013. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj