BEG airport status
Balkan Helicopters dobio prvi helikopterski AOC u Srbiji Od danas prvi put moguće kupiti kartu za letenje helikopterom u Srbiji / Foto: Petar Vojinović

Balkan Helicopters dobio prvi helikopterski AOC u Srbiji

Kompanija Balkan Helicopters dobila je danas od Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije svoj AOC (Air Operators Certificate). Ovim su postali prva kompanija koja u Srbiji ali i (posle dužeg perioda) u regionu poseduje ovlašćenje koje im omogućava javni (komercijalni) avio-prevoz a da im je jedina letelica za njegovo obavljanje helikopter.

Kako je Tango Six javio u novembru prošle godine, Balkan Helicopters je posle dobijenog AWC-a (Aerial Work Certificate) planirao da zaokruži svoje poslovanje mogućnošću da konačno stavi svoju helikoptersku flotu u javni saobraćaj.

U bazi kompanije, na helidromu pored Dobanovaca, pod istim krovom nalazi se i škola letenja Helimaster koja koristi istu tu flotu Robinson helikoptera (R44 i mlazni R66) dok se Balkan Helicopters bavi i održavanjem ovog tipa letelica.

Kako su iz kompanije potvrdili za Tango Six, u planu je organizovanje panoramskih letova iznad Beograda. Poletanja će biti sa helidroma u Dobanovcima a cena će će se kretati do 50 evra za 15 minuta leta.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

D

Lepa vest.
A i cena je prihvatljiva.

Odgovori
A

Cijena je vrlo povoljna. Trećina cijene nego što je u Hrvatskoj za R44

B

Cijena je vrlo bitna za omasovljenje upotrebe a ova je korektna…

Odgovori
N

U americi su te ture oko 200 dolara (mada se ponekad dese kuponi i sl. pa moze da se nadje tura i za 150$).

E sada, tamo su helicopteri koji je koriste neuporedivo ozbiljniji i skuplji, ture su duze, najcesce su za te pare 25-35 minuta i naravno, obilazi se kip slobode, menhetn, central park i sl. svetski poznate znamenitosti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Igor na: Članice ODKB-a dobijaju popust: Belorusija potpisala ugovor za kupovinu Su-30

@Miroslav Miroslave, ne moraju oni biti zapadni propagandisti već samo ljubitelji avijacije koji se lože na rambo filmove i top gan a mrzi ih da tematici posvete malo više vremena. Zato i insistiram na podacima i argumentima a ne na rekla/kazala izbljuvotinama. Insistiram na razradi scenarija ako treba i u sitna crevca jer se tu…

27. Jun 2017.Pogledaj

CC AS. na: Jesu li promjene u Air Serbiji napredak ili nazadovanje – 1. dio

Svaka čast za tekst! Detaljan i poučan za konačno rasvetljavanje slike Jat-a od 2000-ih pa na ovamo i urbanim mitovima kako je sve nekada bilo bolje..( mozda do 90-te) Jedva čekam nastavak.

27. Jun 2017.Pogledaj

DD na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

kakve veze ima Aerodrom sa time sto su stjuardese na letu Air Serbia-e jele banane i nisu usluzivale putnike?

27. Jun 2017.Pogledaj

Djura Petrovic na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

uspeli su da ostvare dobite, a ljude i decu na pojedinim relacijama koje su trajale 1 sat i trideset minuta nisu ponudili ni casom vode, SRAMOTA. Deca su gledala kako stjuardese jedu banane a za njih nema ni casa vode.

27. Jun 2017.Pogledaj