BEG airport status
Balkan Helicopters dobio prvi helikopterski AOC u Srbiji Od danas prvi put moguće kupiti kartu za letenje helikopterom u Srbiji / Foto: Petar Vojinović

Balkan Helicopters dobio prvi helikopterski AOC u Srbiji

Kompanija Balkan Helicopters dobila je danas od Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije svoj AOC (Air Operators Certificate). Ovim su postali prva kompanija koja u Srbiji ali i (posle dužeg perioda) u regionu poseduje ovlašćenje koje im omogućava javni (komercijalni) avio-prevoz a da im je jedina letelica za njegovo obavljanje helikopter.

Kako je Tango Six javio u novembru prošle godine, Balkan Helicopters je posle dobijenog AWC-a (Aerial Work Certificate) planirao da zaokruži svoje poslovanje mogućnošću da konačno stavi svoju helikoptersku flotu u javni saobraćaj.

U bazi kompanije, na helidromu pored Dobanovaca, pod istim krovom nalazi se i škola letenja Helimaster koja koristi istu tu flotu Robinson helikoptera (R44 i mlazni R66) dok se Balkan Helicopters bavi i održavanjem ovog tipa letelica.

Kako su iz kompanije potvrdili za Tango Six, u planu je organizovanje panoramskih letova iznad Beograda. Poletanja će biti sa helidroma u Dobanovcima a cena će će se kretati do 50 evra za 15 minuta leta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Lepa vest.
A i cena je prihvatljiva.

Odgovori
Al

Cijena je vrlo povoljna. Trećina cijene nego što je u Hrvatskoj za R44

BB

Cijena je vrlo bitna za omasovljenje upotrebe a ova je korektna…

Odgovori
Ni

U americi su te ture oko 200 dolara (mada se ponekad dese kuponi i sl. pa moze da se nadje tura i za 150$).

E sada, tamo su helicopteri koji je koriste neuporedivo ozbiljniji i skuplji, ture su duze, najcesce su za te pare 25-35 minuta i naravno, obilazi se kip slobode, menhetn, central park i sl. svetski poznate znamenitosti.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Njofra na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

"Tek za deceniju" ti dođe prije nego kazes keks... Ako zelis za deset godina imati avione, moras danas imati odabranog partnera, dogovarati detalje i datum potpisa ugovora...

02. Feb 2023.Pogledaj

Markus1463 na: [RAT U UKRAJINI] Dok je sva pažnja usmerena na donacije tenkova Ukrajini, da li se u tajnosti sprema paket pomoći koji će sadržati i borbene avione?

@ Pilot Pirx BTW čisto za Vašu informaciju ako neko nema globalistički pogled na svet to ne znači automatski da ima "ruskocentričan" kako ga vi zovete pogled na svet. Izlgeda da rusofobija na jednom delu zapada daje rezultate da se etiketiraju ljudi koji drugačije od njih misle. A pogledajte snimke iz Makejevke koji se odnosi…

02. Feb 2023.Pogledaj

Mislav na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Otislo je 6 iskusnih pilota koji su letjeli na MiG 21. Nakon njih ubrzo ide 6 novih koji nikad nisu samostalno letjeli i njihova obuka traje duze. Obuka prve grupe je na nivou obuka obucavatelja i imat ce sta raditi kad se vrate jer se sigurno nece ostati na 12 pilota na 12 aviona.

02. Feb 2023.Pogledaj

Ivan na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Pa postoji i simulator, a vjerojatno neće biti 15 mjeseci u komadu, bit će i koji mjesec pauze između tih 15 mjeseci obuke ...

02. Feb 2023.Pogledaj

Slavke na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

To samo tako izgleda, ali u praksi je drugacije - na primeru Indije: piloti su prvo zavrsili inicijalnu letacku obuku sa osnovnim borbenim manevrima u Francuskoj, potom je izvrsena primopredaja aviona kupcu (sa proverom od strane tih istih pilota u ime Indije), nakon toga nastavljena je napredna obuka na odabranom modelu i vrstama naoruzanja i…

02. Feb 2023.Pogledaj