BEG airport status
Er Srbijin A330 zamenio avion Er Sejšela na letu do Pariza "Nikola Tesla" od najvećeg sejšelskog ostrva Mahe leteo do Beograda, a zatim do Pariza /Foto: Air Serbia

Er Srbijin A330 zamenio avion Er Sejšela na letu do Pariza

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) pružila je operativnu podršku kompaniji Er Sejšeli (Air Seychelles), članici Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners), tako što joj je na zamenu poslala svoj A330, umesto aviona Er Sejšela istog tipa koji je iz tehničkih razloga nakratko morao da izađe iz saobraćaja. Na taj način omogućeno je da let Er Sejšela do aerodroma Šarl de Gol u Parizu bude nesmetano obavljen, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

– Er Srbija je obavila svoj prvi let do sada od najvećeg sejšelskog ostrva Mahe do Beograda sa više od 200 putnika, koji su potom nastavili svoj put dalje do aerodroma Šarl de Gol u Parizu. Ovo angažovanje aviona Er Srbije bilo je slično prošlomesečnom, kada je avion B737-300 srpske nacionalne avio-kompanije, bio raspoređen u Er Berlinu, takođe članu Etihad ervejz partners – rečeno je u kompaniji.

Obe avio-kompanije u svojim flotama raspolažu avionima A330 sa identičnom konfiguracijom dve kabine na dugim letovima, zbog čega se, kako je rečeno u kompaniji, avion Er Srbije i uklopio u ovu saradnju u oblasti čarter letova.

– Jedna od ključnih koristi koje imaju članice Etihad ervejz partners jeste i ta da kompanije mogu da pružaju različite vidove podrške jedne drugima, uključujući i ustupanje aviona, kada je to potrebno. – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ko

Odnedavno sam postao zaljubljenik aviona i svega oko istih. Imam dva leta (kao putnik, naravno) 2×1815 km pa sam totalni laik. Ono sto me zanima su cifre. Koliko je uopste isplativo iznajmljivanje aviona. Meni je logicno da je najveca steta ako je avion na zemlji i nije mi jasno zasto su smanjeni letovi ka SAD. Dalje, krajnje laicka pitanja, Koliko goriva potrosi A330 od BG do NY i koliko treba da se popuni avion da bi bilo zarade? Drugo pitanje, kako Wizz moze da leti sa smesnim cenama… Ne mislim na najnize cene od nekih 20 Eura nego se vodim nekim prosekom od recimo 80 E za Stokholm. 186 mesta puta 80 E je oko 14000 E za povratni let koji je oko 3500 km. Koliko kosta kompaniju takav let?

Odgovori
Al

Vids, WizzAir kao i svi ostali LCC prevoznici rade na principu niskih troškova.Sve se većinom obavlja online(check-in,rezervacija…) što smanjuje broj osoba koje rade za kompaniju,koriste se alternativni aerodromi na kojima je sletanje,ground handling i parking mnogo jeftiniji nego na velikim aerodromima.I povratna karta nije bas 80€, dobro cena jeste tolika na sajtu ali kada dođeš na aerodrom,plaćaš oko 25€ taksi, pa još dodaj na to prtljag, karta će ti izaći za oko 50€ jeftinija od npr. AirSerbie, ali u to moraš uračunati da kada letiš AirSerbiom dolaziš na glavni aerodrom oji su većinom veoma blizu grada, dok te Wizz odbaci na aerodrom Beauvis (koji oni reklamiraju kao Pariz) ali zapravo se uopšte ne nalazi na teritoriji Pariza.Ta karta za 50-80 km do grade je poskupa.Takođe LCC koriste nove avione sa motorima koji koriste mnogo manje gorivs nrgo oni stariji, odmah je veća štednja po letu.Bezbednost se naravno ne dovodi u pitanje ni kod koga,osim možda Ryanair-a.
Što se tiče zimskog smanjenja letova za JFK,to je bilo za očekivati.Ne lete ni naši ljudi iz SAD ovamo svaka 2 meseca,već svake 2 godine.Sedmični kapacitet leta ta JFK je 1524, od čega bi bilo dobro barem 800-900 ljudi, i to još bolje što više u biznis klasi,jer je ona jedini pravi donosilac zarade.Zato se u sezoni bore da imaju što više putnika kako bi ujedno otplatili i zimsku i ljetnu sezonu.
Mislim da niko ne može da govori o iznajmljivanju A330 za AirSERBIA zato što je iznajmljen od Jet Airwaysa iz Indije koji je isto tako Etihad Airways partner, oni su se to nekako dogovorili po svojim niskim cijenama.
Eto nadam se da sam ti ovo objasnio,želim ti još puno preletelih kilometara! :D

Re

Pa odgovori na tvoja pitanja bi verovatno mogli da stanu u 10 knjiga. Nije to samo jedan let, ne prodaju čarape na buvljaku pa nabavna cena toliko, prodajna toliko, zarada toliko. Ako tako računaš, let se verovatno ne isplati, ali priča je šira od toga. Problem je samo da ne plate sve na kraju poreski obveznici Srbije. Tako da možeš samo da se nadaš da u Air Srbiji znaju šta rade. Doduše, misliš da Air France ili Britiš zarađuju pare? Ali ko što rekoh, priča je malo šira…

Bo

Hajde da se jos jednom javim po poslovniku da vidim hoce li mi ovaj put predsedavajuci T6 dozvoliti

Na osnovu kojih informacija ili strucnosti si doneo zakljucak da je RYR nebezbedan?

Koliko su imali Hull Loss-ova ili ozbiljnih Incidenata za svoje dve ipo decenije postojanja?

RYR posluje po svim pravilima EASA-e i ICAO-a koja su ista za sve…
To sto se nekome ne svidja sto M. O’ L. tretira radnike kao limun (iscedis ga pa uzmes novi) ili sto putnici od kabinske usluge dobiju samo sigurnosni pojas i masku u slucaju pada pritiska je opravdana diskusija ali ona nema veze sa bezbednoscu..

Ugrozavanje bezbednosti letenja je KRIMINAL bez obzira u kojoj sferi letenja se desava i na koji nacin bilo za profit, slavu, sujetu ili sl.

Vl

Za Aleksu!

Ukoliko za 48 sati ne demantuješ samog sebe u vezi sa izjavom o upitnom stanju bezbednosti Ryanaira, biću prinuđen da od Odgovornog Lica TangoSix službeno zatražim podatke o IP adresi sa koje je upućena ova neopisiva laž koja dovodi u sumnju bezbednost kompanije u kojoj sam zaposlen. Nakon toga će taj podatak biti prosleđen pravnom zastupniku Ryanaira.

Ukoliko poseduješ bilo kakav pisani ili materijalni dokaz o ugrožavanju bezbednosti operacija Ryanaira zahtevam da u istom vremenskom roku dostaviš Redakciji TangoSix.

Naznačeni period postaje aktivan sa 1700 h po SEV dana 12 Dec 2016.

Vladimir Milićević
Kapetan B737 Ryanair

Al

Vladimire,
nisam mislio za bezbednost letova, nego to da je Ryanair u stanju otkazati čitavu bazu od 2 ili više aviona za samo jednu noć.To mi se desilo jednom.Putovao sam sa aerodroma u Španiji. Meni i ostalim putnicima je prirađen takav scenariji da nam je obična čistačica rekla da Ryanair više ne leti sa ovog aerodroma.Bezbednost leta,aviona i stručnost posade se nigde,ali baš nigde ne dovodi u pitanje.Slično se desilo kada je naoružani policajac,bolje reći vojnik bio prisutan na letu Ryanair u Španiji. Eto,ja sam svoji izavu tebi objasnio i hajdemo reći povukao,ali za tvoju inormaciju TangoSix nema nikakvo pravo da izadje bilo čije privatne informacije jer se za to dobija novčana kazna u velikom iznosu.

Al

Sa Borisom se u potpunosti slažem za tretiranje i putnika i radnika kompanije. Postoji čitava mini-serija od 3 epizode sa nazivom: „Why hate Ryanair?“.Lično moje mišljenje je da je ta emisija bila u potpunosti prestroga i da je isfinansirana od strane easyJeta, tako se barem navodi u službenoj izjavi RYR.

Al
Lj

Vladimire,potpuno razumem i podržavam tvoju opravdanu reakciju na deo gornjeg teksta.Kad sam to pročitao,malo sam se trgnuo i začudio nad tom izjavom. Slažem se da gospodin treba da demantuje napisano.Odgovornost za izgovoreno i napisano treba da postoji kod nas samih,a ne da to očekujemo isključivo od drugih.Pozdrav…

Al

Vladimire,
pošto ne želim da ulazim u svađu ni sa kim,zatražio sam od autora da obriše sve moje komentare na ovu temu.Ja sad ne znam šta će autor uraditi,ali eto. Uzgred tome, TangoSix nema pravo za izdavanje bilo čijih ličnih podataka.Za to se dobija kazna sa većim brojem cifri i verujem da TangoSix ne želi da se petlja u to.

Al

Vladimire, ne zelim da ulazim u raspravu ni sa kim i zato demantujem izjavu o Ryanairu.

Vl

Pametna odluka Aleksa. Hvala!

Nemam lično ništa protiv da iznosiš svoj stav o bilo kojoj temi, ali imam protiv da se paušalno iznose tvrdnje koje ne odgovaraju stvarnom stanju. Što se mene tiče i kompanije o kojoj je ovde bilo izrečeno neosnovanih tvrdnji, ovo je završena priča.

Pozdrav
Vladimir

P.S.
Što se tiče davanja bilo čijih ličnih podataka naravno da se ne mogu davati bilo kako. Osim na zahtev putem sudskog naloga. A veruj mi da bi baš to TangoSix u ovom slučaju dobio i to ne od Suda u Srbiji.

Pe

Vec vidim kako Ryan angazuje trust advokata da tuzi portal koji je na forumu objavio misljenje NN lica. Da je tako, kapiram da bi se sudovi u Evropi bavili iskljucivo tuzbama protiv NN lica. Vladimire, vi kao kapetan, jel imate pametnija posla nego da po portalima pretite tuzbama anonimusima?!

Vl

Peđa, da li Ja imam pametnija posla, nije za tebe da o tome brineš. Iz tvog pojavljivanja i pisanja, očito je da imaš potrebu da troluješ osobe koje imaju šta da kažu. Koji je razlog tome nije moje da istražujem.
I dalje važi savet i odluka Alena. Ignore.

Mc

Aleksa se uplašio da će Rayan stvarno da ga tuži :D Svoje privatno mišljenje može da iznese ko god želi,pogotovo na nekom forumu pod pseudonimom,bez ikakvih posledica,jer prosto to nije nikakva zvanična izjava nekog relevantnog službenog lica. Druga stvar je to da o narušenoj bezbednosti Rayanair nema govora,kao u ostalom ni u nekoj drugoj kompaniji u Evropi.
P.S.
Umišljeni kapetan na b737 bi mogao malo da smanji doživljaj. Niti je njegova privatna kompanija,niti je on zapovednik spejs šatla.

Pe

Moram priznati, da prvi put u zivotu vidim da radnik neke kompanije preti nekom anonimusu na portalu medjunarodnom tuzbom! Vec zamisljam milion tuzbi koje podnose radnici Nutele ili Koka Kole protiv anonimusa koji su pisali protiv njihove kompanije.
…a i predugacko vam je ovo ignor.

Be

Ovo je dobra vest!
To samo pokazuje da je nas A330, bar za sada, u dobrom stanju.

Neki su mislili da jedan avion na liniji New York – Beograd nece biti dovoljan zato sto uvek moze doci do kvara i da nemamo drugi avion koji ce ga zameniti.
Sada vidimo da taj jedan A330 ima kapaciteta da cak pomaze drugim avio linijama.

Naravno u slucaju da nas avion otkaze, nama ce pomoci drugi partneri iz ove grupacije.

Samo toliko o dugomesecnim raspravama kako je ovo sa jednim A330 besmisleno, kako je neko uzeo nekve pare, kako Air Serbia nezna sta radi i nema pojma, itd.

Ljudi jos uvek neshvataju da se nesto promenilo i da je Air Serbia vrlo ozbiljna kompanija sa ozbiljnim menadzmentom i ozbiljnim partnerom (Etihad).

Nije ovo JAT iz perioda 1990-2012

…a cini mi se i da ozbiljniji i odgovorniji ljudi vode Srbiju…

Odgovori
Ne

Ne mogu da verujem da su botovi dosli i na tango six, ugasili smo ga.

Do

Nele, kralju.

Be

Nele, kakvi botovi?

Prvo ne verujem u nekve botove i mislim da tu brkate clanove jedne partije i „botove“.

Ja zivim u Austriji i nebih nikada pisao nesto pozitivno o strankama za jedan sandvic i sok. Verovatno imam vecu platu nego i jedan clan srpske vlade (oficielno) pa mi sandvic nije dovoljan. Tako da vas molim da me ne nazivate botom.

I Air Serbia i aerodrom Nikola Tesla se dobro razvijaju, svake godine imaju rast i to se vidi i zna.
Dali to vam smeta onaj ko je zasluzan za to ili vam smeta dobar razvoj? …ili u cemu je problem?

Ponosan sam na Air Serbiu koja radi vrlo dobar posao i to se primeti i ovde u Austriji! …a politika me skoro da ne interesuje.

De

Nervira me kad neko priča o JAT-u kao o firmi koja je bila neozbiljna kompanija za razliku od sadašnje AIR Srbije koja je ozbiljna firma. Nejveći broj operativaca koji radi u Air Srbiji su ljudi iz JAT-a. Jedino što se promenilo je rukovodstvo. Ljudi koji su radili u JAT-u su bili pravi profesionalci koji su i u tim užasnim godinama radili svoj posao odlično. To što su imali rukovodstvo koje su postavljale partije da bi izvukle i ono malo para iz JAT-a je druga stvar. Ti alavi političari su doveli JAT do prosjačkog štapa. Sad su se samo preselili na aerodrom Nikola Tesla koji im je sada zlatna koka.
Da zaključim, nije JAT bio neozbiljna kompanija nego je bio žrtva političara.

Odgovori
Be

U pravu si, Denise.

Normalno da nisam mislio na veći nu zaposlenih nego na rukovodstvo kompanije.
Riba uvek smrdi od glave.

Ali kompanija je uvek onoliko ozbiljna koliko je menadzment ozbiljan!

bo

Da, veoma profesionalni JAT – kolevka nepotizma i arogancije

С

Јел тачно ово везано за безбедност Рајанових авиона?

Odgovori
Vl

Nije tačno Saša. Pročitaj šta je Aleksa objavio naknadno.

С

Прочитао сам, верујем да човек није имао лоше намере….било како било ја ћу са Рајаном па шта буде :)

Vl

Saša,
Izvoli slobodno. Preko 120 miliona putnika godišnje nema taj problem. Bira da leti Ryanair-om. Šta je sagovornik mislio i da li je bilo dobro ili loše nije bilo predmet razgovora. Samo ono što je napisao je važno. No i to je završeno, pa smatram da nema potrebe dalje.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj