BEG airport status
Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora Nova kompanija imala bi 60 letelica i godišnji kapacitet od 15 miliona sedišta

Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora

Upravni odbor Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Group – EAG) odobrio je planove za pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“, koju će činiti flota od oko 60 letelica, sa godišnjim kapacitetom od 15 miliona sedišta, saopštio je Etihad. Transakcija čeka odobrenje regulatornih organa u oblasti civilnog vazduhoplovstva i antimonopolskih tela.

Planirana transakcija podrazumeva da Etihad, tj. „Etihad Investment Holding Company LLC“ – podružnica EAG, otkupi udeo od 49,8 % u avio-kompaniji NIKI (NIKI Luftfahrt GmbH), koja je u indirektnom vlasništvu avio-kompanije Er Berlin (Air Berlin).

– U trenutku zaključenja transakcije, Etihad će odmah pridružiti stečeni udeo u vlasništvu nad avio-kompanijom NIKI novoj evropskoj turističkoj avio-grupi i neće vršiti efektivnu kontrolu, niti postati većinski vlasnik avio-kompanije NIKI. TUI će novoj zajedničkoj avio-kompaniji pridružiti svoju avio-kompaniju „TUIfly GmbH“, uključujući i 14 aviona kojima TUIfly trenutno obavlja letove za Er Berlin po osnovu ugovora o „mokrom“ lizingu. – rečeno je u Etihadu.

Odluka je usledila nakon što je Nadzorni odbor kompanije TUI AG odobrio ovu transakciju na sednici održanoj 23. novembra.

– TUI AG će biti vlasnik 24,8 % zajedničke kompanije, a Etihad udela od 25 %. Preostalih 50,2 % će ostati u vlasništvu postojeće privatne fondacije „NIKI Privatstiftung“. – navodi se u saopštenju.

Planirano je da nova turistička avio-kompanija, čije će sedište biti u Beču, počne da obavlja letove na početku letnje sezone u aprilu 2017. godine, iz Nemačke, Austrije i Švajcarske, odnosno Hanovera, Berlina, Dizeldorfa, Kelna, Frankfurta, Štutgarta, Minhena, Nirnberga, Baden Badena, Hamburga, Bazela i Beča. Glavne destinacije ka kojima će se leteti biće na Balearskim ostrvima, Kanarskim ostrvima, u kontinentalnoj Španiji i Grčkoj, piše u saopštenju i navodi da će Etihad i TUI  „po uspešnom okončanju pregovora zajedno predstaviti detalje zajedničkog projekta“.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj