BEG airport status
Uspostavljeni novi direktni letovi za Beograd iz Varšave i Moskve Četiri nedeljna leta LOT-a i dva kompanije "Ural Airlines" / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Uspostavljeni novi direktni letovi za Beograd iz Varšave i Moskve

Od početka godine dve avio-kompanije uspostavile su direktne letove do Beograda, saopštio je Aerodroma Nikola Tesla.

Poljski nacionalni avio-prevoznik LOT od 2. januara ponovo je uspostavio redovne letove između Varšave i Beograda. Letovi će se tokom zimske sezone obavljati četiri puta nedeljno  – ponedeljkom, utorkom, petkom i subotom. Putnike će prevoziti Embraer E-170 ili Embraer E-175, čiji je kapacitet između 70 i 82 putnika.

Ruska avio-kompanija Ural erlajns (Ural Airlines) od 3. januara uspostavila je nedeljne letove između moskovskog aerodroma Domodedovo i Beograda. Letovi će se od 20. januara tokom zimske sezone obavljati dva puta nedeljno – sredom i nedeljom, a putnike će prevoziti A321, kapaciteta 220 putnika.

„Ural Airlines“ treća je avio-kompanija koja povezuje Beograd i Moskvu. Osim nje to čine i Er Srbija i Aeroflot (Aeroflot).

Sa beogradskog aerdorma tokom zimske sezone saobraća ukupno 27 avio-kompanija ka 57 destinacija u redovnom putničkom i robnom avio-saobraćaju, saopšteno je sa Aerdorma Nikola Tesla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Do

Nadam se da ce pasti i cene karata za Moskvu. Aeroflot i Air Serbija ljuste putnike kao bananu-posebno ukoliko ostane mani broj karata.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj