BEG airport status
Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“ Pilotska dozvola u Bosni izdata čitavu deceniju posle izdavanja prvih takvih dozvola i ovlašćenja u Srbiji / Foto: Žarko Skoko

Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“

Bosna i Hercegovina dobila je prvog pilota koji je ovlašćen da upravlja “mikrolakim avionima”, saznajemo na letelištu „13. Maj“

– Pilot Rasim Jusufović je nakon završene obuke u našem školskom centru i zahvaljujući saradnji sa Direkcijom za civilno zrkoplovstvo Bosne i Hercegovine krajem prošle godine dobio dozvolu za letenje “mikrolakim avionom” – objašnjavaju sa Zemun Polja.

Oni su istakli i da susedna Bosna svog prvog ull pilota dobija jednu deceniju posle registracije prve škole i prvih ovlašćenja za upravljanje ultralakim avionima u Srbiji.

Do ovog koraka je možda moglo doći i znatno ranije, jer ultralako vazduhoplovstvo zbog svoje pristupačnosti u odnosu na druge vidove letenja već neko vreme sigurno zaokuplja paznju dobrog dela populacije tog dela Balkana.

Bosna i Hercegovina pored škola za padobransku obuku, danas ima i jedriličarsku, obuku pilota za sticanje PPL dozvole i obuke pilota žirokoptera.

Ona ima sve preduslove da uz našu stručnu pomoć i bogato iskustvo polako omasovi i ovaj vid letenja i za koju godinu dobije i svog prvog instruktora iz klase ultralaki avion ili motorni zmaj – objasnili su na letelištu „13. Maj“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj