BEG airport status
Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“ Pilotska dozvola u Bosni izdata čitavu deceniju posle izdavanja prvih takvih dozvola i ovlašćenja u Srbiji / Foto: Žarko Skoko

Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“

Bosna i Hercegovina dobila je prvog pilota koji je ovlašćen da upravlja “mikrolakim avionima”, saznajemo na letelištu „13. Maj“

– Pilot Rasim Jusufović je nakon završene obuke u našem školskom centru i zahvaljujući saradnji sa Direkcijom za civilno zrkoplovstvo Bosne i Hercegovine krajem prošle godine dobio dozvolu za letenje “mikrolakim avionom” – objašnjavaju sa Zemun Polja.

Oni su istakli i da susedna Bosna svog prvog ull pilota dobija jednu deceniju posle registracije prve škole i prvih ovlašćenja za upravljanje ultralakim avionima u Srbiji.

Do ovog koraka je možda moglo doći i znatno ranije, jer ultralako vazduhoplovstvo zbog svoje pristupačnosti u odnosu na druge vidove letenja već neko vreme sigurno zaokuplja paznju dobrog dela populacije tog dela Balkana.

Bosna i Hercegovina pored škola za padobransku obuku, danas ima i jedriličarsku, obuku pilota za sticanje PPL dozvole i obuke pilota žirokoptera.

Ona ima sve preduslove da uz našu stručnu pomoć i bogato iskustvo polako omasovi i ovaj vid letenja i za koju godinu dobije i svog prvog instruktora iz klase ultralaki avion ili motorni zmaj – objasnili su na letelištu „13. Maj“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

GK na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Hrvatski Rafali su tu u hrvatskim rukama i uskoro preuzimaju zaštitu zračnog prostora. Plaćeni u potpunosti!

25. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

Ovo služi da zameni mator avion i da se kupi mesto za stolom sa nekim evropskim glavonjama. Mala smo država i to tako ide. Plaćaš harač. Ako nećeš onda ulaziš na sporedni ulaz zgrade na sastanak sa pomoćnikom zamenika čistača prozora, što je taj o kome pričaš več iskusio. To je tako u odnosu sa…

25. Apr 2025.Pogledaj

OpFor777 na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

@Goran Milanović, bolje da nista niste pisali. Profesionalci ne bi trebalo tako da se odnose prema civilima koji su kao poresni obveznici i topovski meso, razlog toga što vi imate nešto na čemu da letite ili održavate. Dobar je MiG-29/35, ali je zaostao u svjetskom marketingu jer su samo tehnološki zaostali primjerci gledali (neravnopravne) borbe.…

25. Apr 2025.Pogledaj

Bole na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

@Miloš77 Da stvarno je interesanto sto do sada nisu imali neke ARM rakete na rafalima.Oslanjali su se na NATO saveznike. Mislim da promene dolaze posle verzije 5 rafala i upotrebe Neuron UCAV koji je planiran da nosi te rakete koje ce biti zavrsene za nekih 5 godina. @Dejan PD Ajde Kinezi i gripen nekako ali…

25. Apr 2025.Pogledaj