BEG airport status
Jet Airways: U trećem kvartalu fiskalne 2015/2016. ostvarili smo profit od 71 miliona dolara Neto profit uvećan za 168 miliona dolara u prvih 9 meseci 2015. - iznosio je 119 miliona dolara / Foto: Wikimedia

Jet Airways: U trećem kvartalu fiskalne 2015/2016. ostvarili smo profit od 71 miliona dolara

Kompanija Džet ervejz (Jet Airways), članica grupacije „Etihad Airways Partners“, objavila je finansijske rezultate za treći kvartal fiskalne 2015/2016. godine. U periodu od oktobra do decembra 2015. godine ostvaren je rekordan profit od 71 miliona dolara što daleko premašuje zaradu od 0,5 miliona dolara iz istog perioda 2014. godine, saopštio je Džet ervejz.

Navodi se da je ovo treći uzastopni profitabilan kvartal zaredom.

Neto profit uvećan za 168 miliona dolara i iznosio je 119 miliona dolara u prvih devet meseci fiskalne godine – navode u Džet ervejzu.

Kapacitet za prevoz putnika u domaćem saobraćaju (Available Seat Kilometres – ASKM) uvećan je za 24% u trećem kvartalu fiskalne godine, pri čemu u flotu nije uveden nijedan dodatni avion.

– Iskorišćenost flote aviona B737 je nastavila da raste i dostigla 13,07 sati u trećem kvartalu fiskalne godine, što je među najvećim u avio-industriji.

Broj prevezenih putnika je uvećan za 19,5% i iznosio je 19,18 miliona u prvih devet meseci fiskalne godine. Broj putnika na kod-šer letovima uvećan je za 86% – saopšteno je uz objašnjenje da i dobit po akciji za prvih devet meseci fiskalne godine iznosi 68,35 rupija, što predstavlja uvećanje od 75,8 rupija u odnosu na prvih devet meseci prethodne fiskalne godine.

Džet ervejz grupa je ostvarila veće povećanje broja putnika od uvećanja kapaciteta. Kapacitet na domaćim letovima je uvećan za 14,6% u trećem kvartalu fiskalne godine, dok je putnički saobraćaj uvećan za 15%. Na međunarodnim letovima, kapacitet je uvećan za 2,6% dok je putnički saobraćaj uvećan za 5,1%.

Ukupni troškovi po ASK umanjeni su za 15%.

– Ključna dostignuća u trećem kvartalu su niži troškovi po raspoloživom sedištu-kilometru (ASK), izuzimajući troškove goriva, i veća iskorišćenost letelica što je rezultiralo ostvarenjem dodatnog kapaciteta flote od devet aviona B737 – izjavio je Krejmer Bol, generalni direktor Džet ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj