BEG airport status
LYBE 1711:00 Z VRB°01KT CAVOK 10/01 Q1030 NOSIG=
[EKSKLUZIVNO] Air Serbia A330 neće biti jedini novi long range avion danas u Beogradu Srpska civilna avijacija ove nedelje jača za dve interkontinentalne ptice

[EKSKLUZIVNO] Air Serbia A330 neće biti jedini novi long range avion danas u Beogradu

Iako će pažnja stručne i šire javnosti biti usmerena na najveću žurku u gradu – dolazak prvog širokotrupnog aviona Erbas A330 nacionalne avio-kompanije Er Srbija, koji ćemo na Tango Sixu za vas zabeležiti iz samog aviona ovde u Abu Dabiju pa sve do Beograda, YU-ARA neće biti jedini „long-range“ avion na srpskom registru!

Naime, YU-ARA će dobiti „mlađeg brata“ u registru u vidu YU-FSS – novog Falcona 2000LXS.

Na Dan pobede, 9. maja, u francuskoj prestonici vijorila se srpska trobojka na aerodromu Burže gde je najvećoj biz-jet kompaniji u regionu Prince Aviation isporučen novi Falcon 2000LXS. Avion je na beogradski Aerodrom „Nikola Tesla“ sleteo u kasnim večernjim časovima 10. maja.

Uskoro više detalja...
Uskoro više detalja…

Po okončanju procesa registracije, izdavanja Uverenja o plovidbenosti i upisa na AOC beogradskog avio-prevozioca, vazduhoplov koji može da preveze 10 putnika na daljine od 4.000 milja, biće uveden u redovan saobraćaj i omogućiti Prince Aviationu letenje na interkontinentalnim rutama.

Tango Six će vam ekskluzivno, i za ovu priču, preneti više detalja u danima koji slede.

Još jedan istorijski dan za Er Srbiju

Prvi širokotrupni avion za treću iteraciju nacionalne avio-kompanije će po planu letenja koji važi od jutros sleteti na beogradski aerodrom između 16:30 i 17 časova. Nekadašnja letelica indijskog Jet Airwaysa iznajmljena je za novu rutu Er Srbije do Njujorka a u vazdušni prostor Srbije ulazi pod registracijom A6-EYC koju će najkasnije za dva dana, nakon tehničkog leta sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva, zameniti YU-ARA.

A330 leti nazad za Abu Dabi u petak gde će avionu biti urađeno kompletno „renoviranje“ unutrašnjosti sa novim sedištima i vizuelnim elementima Er Srbije.

Tango Six će vam sletanje A330 preneti sa više lokacija i jedini ćemo od medija biti u samom avionu na letu od Abu Dabija do Beograda. Dokumentovaćemo svaki deo višednevnih priprema za let, sve do samog sletanja, iz ugla svih koji su iz nacionalne aviokompanije i DCV-a zaslužni za realizaciju ovog projekta.

Air Serbia heavy inbound.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

C

Samo da procitate komentare na Blicu.

Ljudi se posmejavaju sa novim avionom, nemaju pojma sta ovo za Air Srbiju i Srbiju znaci.

Jedan pise komentar kako smo banana drzava zato sto se Sinisa Mali i Hogan slikaju pored aviona.
Mislim da nemaju pojma ko je Hogan, nemaju pojma koliki je ovaj avion i koliko je ovo vazno za Srbiju.

Sramota me takvih ljudi.

Odgovori
D

Crni Druze moj nemoj da te je sramota to pisu oni isti sto sutra idu na sendvic i aoiic kod djilasa !

m

Mozda imaju problem sa tim sto se Hogan slika a oni placaju? Jel su to nama botici stigli i na vazduhoplovni portal? Anyway, Go Prince!

@

Kako mislis „oni placaju“?

Mislim da oni nista ne placaju jer je to odavno otpisano. Ulazak Etihada u Air Serbiju je bila najbolja stvar koja se mogla uraditi od nemalo propalog, zaduzenog JATa!

To je imalo veoma pozitivne uticaje na samu Air Srbiju, na Aerodrom Beograd, na Imidz drzave, itd.

Samo uporedi broj putnika na aerodrom i Air Srbije danas i pre 2013 i sve ce ti biti jasno.

D

Avion A330 neka se zove -Nikola Tesla-

Odgovori
S

Stvarno sam ponosan na Air Serbiju, nakon JAT-a koga sam isto volio kao ljubitelj avijacije. Sretno sa A330 i da prestigne slavu JAT-ovih „desetki“. Divan avion i da u buducnosti vidimo jos koji slican. Pozdrav ljubiteljima avijacije iz Republike Srpske.

Odgovori
d

„najveca zurka“ vise lici na vasar…

Odgovori
D

@Marko znas ako ce mo da trazimo Botove onda bi po tvom pisanju TI prvo trebao da pogledas u Ogledalo gde ces videti pravu Botinu. Malo je bezveze da pises ‘Go Prince’ jer ta firma nije od Nacionalnog znacaja jer je servis za one bogate i bahate. Dakle nije od zivotne vaznosti za Srbiju.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [POSLEDNJA VEST] Vučić: Helikopterska jedinica MUP-a Srbije dobija tri Erbasova helikoptera H215 Super Puma

Румунија и Македонија МУП, Турска Жандармерија. Ту је и Пољска где полиција користи прастаре Ми-8Т. Мислим да не би био проблем да Ми-17 лете у МУП-у. Бел 212 и Супер Пума нису иста класа, Белу је наравно далеко приближнији Х145М.

17. Feb 2019.Pogledaj

Roland na: Neispričane letačke priče Suada Hamzića: Podvig!

Ma nisu šutnuli. Pilot u tranportnoj avijaciji je takođe interesantan i lukrativa job. Još ako se kasnije " uštelio" u JAT ili neku inozemnu kompaniju... Uostalom, svi živi i zdravi. Dobro bi bila da se jave i kažu svoju priču.

17. Feb 2019.Pogledaj

Radnila Ronhill na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako jednostavnije i udobnije putovati avionom – 1. dio

Mene interesuje NORWAGIAN non stop service Chicago to Barcelona i kakva konekcija ce biti vueling i air serbia za Beograd.

17. Feb 2019.Pogledaj

Pere na: Ministar odbrane: Tražimo nove vojne pilote, njihova služba biće kvalitetna i nagrađena

prvo potporucnik pilot na 29kama...ja se radujem ali iskreno tim stvarima..ali da li znate kako su se prema mladjim pilotima odnosili sefovi ovde kad su dosli iz Rusije...pa oni nisu seli u avion 6 meseci da bi pukovnici mogli uzeti jos koji sat i jos koju dnevnicu....moramo svi da zapnemo i da damo 110 posto…

17. Feb 2019.Pogledaj

Send this to a friend