BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra "Aerodrom posluje bez kreditnih zaduživanja"/ Foto: ANT

Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra

Aerodrom „Nikola Tesla“ ostvaruje prihod od 86 miliona evra, izjavio je v.d. generalnog direktora begradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević povodom dobijanja nagrade “Najmenadžer Jugoistočne i Srednje Evrope” koja mu je dodeljena protekle nedelje u Sarajevu.

– Aerodrom Nikola Tesla danas je jedna od najprofitabilnijih kompanija u regionu sa ukupnim prihodima od 86 miliona evra, poslovnim prihodom većim od 66 miliona evra i profitom od preko 26 miliona evra. Dok se većina najvećih aerodroma finansira putem duga, aerodrom „Nikola Tesla“ posluje bez kreditnih zaduženja. Takav princip poslovanja i upravljanja povećava profitabilnost kompanije, tako da je EBITDA margina beogradskog aerodroma na nivou najboljih kompanija u ovom sektoru. Aerodrom ima profitnu marginu od 21 % i ROE od 7 %. Ovo priznanje nam je obaveza da naredne godine budemo još bolji, profitabilniji i uspešniji – izjavio je Vlaisavljević.

Nagradu je u njegovo ime primio izvršni direktor beogradske vazdušne luke, Raša Ristivojević.

Reč je o priznanju koje dodeljuje međunarodni regionalni žiri sa sedištem u Bosni i Hercegovini u organizaciji Direkcije agencije za izbor najmenadžera BiH, jugoistočne i srednje Evrope. Priznanje je 7. jula dodeljeno u Sarajevu.

Nezavisna agencija za izbor i promociju menadžera je nezavisni autoritet na području regiona Jugoistočne i Srednje Evrope koji nagradu dodeljuje 34. put. U izbor za priznanje ove godine ušlo je preko 1000 komapnija i pojedinaca, saopštio je aerodrom „Nikola Tesla“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

KJ

Dobro, to smo odavno utvrdili, to je konstanta… Jedina varijabilna u jednacini poslovanja je trenutni nivo pljacke i partijsko-rodjackog zaposljavanja, koja odredjuje da li ce profit biti manji ili veci. To je tako vazda bilo, i pre Air Srbije, i pre SNS-a, i pre DOS-a, i pre Slobe, a bice i u buducnosti…

Tako da bi sad bilo zanimljivo da nam u kontekstu ove vesti neko iz Vlade R. Srbije, ili g. Ristivojevic licno, koga je ista u svojstvu osnivaca imenovala na celo Nadzornog Odbora, objasni sirokom pucanstvu ekonomsku logiku dugo najavljivane privatizacije. Ili sto bi se jezikom metafore reklo – ko i zbog cega „kolje koku koja nosi zlatna jaja“?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj

Vlad na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Boki, U slučaju kupovine takvog aviona on ne bi leteo samo za naše potrebe već i za potrebe trećih strana. Dakle, angažovanost bi mu bila na potrebnom nivou. Što se tiče izvoza naše namenske, pa taj avion se koristi i za dopremanje opreme koja se kupi za VS. I na kraju, iznamljivanje aviona svakako plaća…

12. Dec 2024.Pogledaj

Pavle na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

onda mora da postoji trzaj? kako to izgleda sa decjeg camca na naduvavanje?

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Jordan Izvoz nase namenske je previse mali da bi uopste razmisljali o kupvini heavy transportnog aviona. Sta ce nam previse skup za odrzavanje avion kada se jednostavno moze iznajmiti avion za koje troskove placa naravno kupac tog nauruzanja. Kada bi bilo posla za njega, pa i ajde da razmislimo o tome. Ovako za dva leta…

12. Dec 2024.Pogledaj