BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra "Aerodrom posluje bez kreditnih zaduživanja"/ Foto: ANT

Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra

Aerodrom „Nikola Tesla“ ostvaruje prihod od 86 miliona evra, izjavio je v.d. generalnog direktora begradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević povodom dobijanja nagrade “Najmenadžer Jugoistočne i Srednje Evrope” koja mu je dodeljena protekle nedelje u Sarajevu.

– Aerodrom Nikola Tesla danas je jedna od najprofitabilnijih kompanija u regionu sa ukupnim prihodima od 86 miliona evra, poslovnim prihodom većim od 66 miliona evra i profitom od preko 26 miliona evra. Dok se većina najvećih aerodroma finansira putem duga, aerodrom „Nikola Tesla“ posluje bez kreditnih zaduženja. Takav princip poslovanja i upravljanja povećava profitabilnost kompanije, tako da je EBITDA margina beogradskog aerodroma na nivou najboljih kompanija u ovom sektoru. Aerodrom ima profitnu marginu od 21 % i ROE od 7 %. Ovo priznanje nam je obaveza da naredne godine budemo još bolji, profitabilniji i uspešniji – izjavio je Vlaisavljević.

Nagradu je u njegovo ime primio izvršni direktor beogradske vazdušne luke, Raša Ristivojević.

Reč je o priznanju koje dodeljuje međunarodni regionalni žiri sa sedištem u Bosni i Hercegovini u organizaciji Direkcije agencije za izbor najmenadžera BiH, jugoistočne i srednje Evrope. Priznanje je 7. jula dodeljeno u Sarajevu.

Nezavisna agencija za izbor i promociju menadžera je nezavisni autoritet na području regiona Jugoistočne i Srednje Evrope koji nagradu dodeljuje 34. put. U izbor za priznanje ove godine ušlo je preko 1000 komapnija i pojedinaca, saopštio je aerodrom „Nikola Tesla“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

KJ

Dobro, to smo odavno utvrdili, to je konstanta… Jedina varijabilna u jednacini poslovanja je trenutni nivo pljacke i partijsko-rodjackog zaposljavanja, koja odredjuje da li ce profit biti manji ili veci. To je tako vazda bilo, i pre Air Srbije, i pre SNS-a, i pre DOS-a, i pre Slobe, a bice i u buducnosti…

Tako da bi sad bilo zanimljivo da nam u kontekstu ove vesti neko iz Vlade R. Srbije, ili g. Ristivojevic licno, koga je ista u svojstvu osnivaca imenovala na celo Nadzornog Odbora, objasni sirokom pucanstvu ekonomsku logiku dugo najavljivane privatizacije. Ili sto bi se jezikom metafore reklo – ko i zbog cega „kolje koku koja nosi zlatna jaja“?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj