BEG airport status
Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini Najviše letova iz Prištine za Švajcarsku / Foto: Wikimedia

Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini

Međunarodni Aerodrom u Prištini „Adem Jashari“ je tokom 2015. godine opslužio ukupno 1,549,198 putnika, saopštiolo je kosovosko vazduhoplovno regulatorno telo Civil Aviation Authority of Kosovo pozivajući se na statistiku LKIA.

Navodi se da ovaj broj predstavlja rast od 10,3% broja putnika usluženih na ovom aerodromu u poređenju sa 2014. kada je opsluženo ukupno 1,404,175 putnika. Ostvareno je 6.334 letova, odnosno 5,7% više nego u 2014. godini (5.994).

CAA

Germania je kompanija koja je uslužila najveći broj putnika, a slede je Adria ervejz (Adria Airways) i Edelvajs (Edelweiss).

CAA2

Švajcarska je i dalje najposećenija zemlja sa 21% letova. Slede je Nemačka i Turska. Cirih, Bazel i Istanbul su tri najpopularnije destinacije za putnike koji putuju iz Prištine, saopštio je CAA.

Premijer Srbije, Aleksandar Vučić, je prilikom otvaranja službenog prolaza „D“ na beogradskom aerodromu izjavio da postoji želja da se uvede let ka Prištini, aerodromu koji se sve više približava zagrebačkom.

– Želimo da privučemo što veći broj putnika za Er Srbiju (Air Serbia), posebno da putuju na prekookeanske destinacije. Njujork će biti samo početak – rekao je Vučić dodajući da nam je u tom smislu potrebno da preko aerodroma i nacionalne kompanije privučemo što više Albanaca za prekookeanske letove.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

Bravo. Odavno pričam i da su PR DC i drugi morali da razvijaju komercijalne kargo dronove. Treba i vojsci i civilima a tržište mastodontsko. Gde je roba tu su čiste pare.

06. Nov 2025.Pogledaj

Perki na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

@Stojko Vade iz depoa i drugi... Ameri vadili B-52, "voze" ih unuci prvih pilota... I jos ga ne povlace. Ali sve predlozene modernizacije G4 su sve bile razumne i G4M i G4MD pa i neka kasnije predlozena laka modernizacija. Greota za taj avion. Posebno sto su i sve modernizacije bile dovedene skoro do kraja. G4M…

05. Nov 2025.Pogledaj

Stojko na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Pala je na pamet modernizacija Orla, to mu dodje na isto. Ali nikome sem Srba nije pala na pamet modernizacija Orla iz muzejskog depoa.

05. Nov 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Hocu da kazem da U.S (Tramp) nece nista platiti. Platice Evropljani jer je naoruzavanje Ukrajnae razlog za „force majeure clause“

05. Nov 2025.Pogledaj