BEG airport status
„Wizz Air“ i „Pratt&Whitney“ sklopili sporazum o motorima za A321neo Postignut sporazum vredan 2,5 milijarde dolara / Foto: Airbus

„Wizz Air“ i „Pratt&Whitney“ sklopili sporazum o motorima za A321neo

Low-cost avio-prevoznik „Wizz Air“ sklopio je sporazum sa kompanijom motora „Pratt&Whitney“ o opremanju naručenih 110 A321neo kao i potencijalnih dodatnih 90 aviona. Vrednost ugovora je 2,5 milijardi američkih dolara, saopštio je mađarski prevoznik.

– Avioni će biti opremljeni poboljšanim i najmodernijim turbo-mlaznim motorima sa prenosnikom (Pratt & Whitney Pure Power Geared Turbofan).  Vrednost sporazuma je 2,5 milijardi američkih dolara prema aktuelnom cenovniku, a ovaj iznos je uključen u cenu koju će „Wizz Air“ isplatiti kompaniji „Airbus“ za poručene avione u okviru ugovora koji je potpisan 2015. godine. Kao deo sporazuma „Wizz Air“ i „Pratt & Whitney“ će započeti dugoročni program održavanja avionskih motora za celokupnu flotu što će osigurati visok nivo kvaliteta u održavanju motora najnovije generacije – rečeno je u kompaniji „Wizz Air“.

Sporazum takođe pokriva opremanje dodatnih 90 A321neo koje bi „Wizz Air“ možda uzeo kao i brojne rezervne delove, saopštila je mađarska avio-kompanija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj