BEG airport status
Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda Tradicionalni pre-show photo-op iznad jednog od najlepših evropskih gradova / Foto: Red Bull

Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda

Ovogodišnja Red Bull Air Race trka u Budimpešti koja će se održati predstojećeg vikenda (16. i 17. jula) biće 70-ta po redu od kada se održava najbrži vazduhoplovni šampionat.

Deveti put u Budimpešti, na stazi iznad Dunava odmah kod prelepe zgrade mađarskog parlamenta i uz najatraktivniju polaznu kapiju – Lančani most, svaki od 14 master klas pilota koji će se takmičiti daće sve od sebe da ponovo definiše ukupni plasman u kojem je i dalje sve moguće.

Četvrta Red Bull Air Race trka ove sezone odigrava se u „kritičnoj sredini“ takmičenja gde niko od pilota nije kaparisao dovoljno ubedljivo vođstvo. Ako se bolje pogleda, u prethodnih osam trka bilo je šest različitih pobednika i vreme je da neko preuzme kontrolu. Pitanje je ko?

Niko više neće uživati u Budimpešti od mađaraPetera Bešenjija, jednog od idejnih tvoraca Red Bull šampionata. Legendarni pilot pobedio je na prvoj trci u svojoj domovini a u zasluženu trkački penziju otišao je prošle sezone.

Ex-Yu nada Peter Podlunšek trenutno se nalazi na pretposlednjem mestu i polaže velike nade u predstojeću trku sve boljim letenjem u prethonim nastupima ali i uz pomoć novih sponzora.

Petera će ex-Yu publika imati prilike da vidi nedelju dana kasnije 23. i 24. jula u Varaždinu na tamošnjem međunarodnom aeromitingu. Par dana ranije Peter organizuje celodnevni hangar party u Morskoj Soboti na koji će se dolaziti po pozivu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

03. Dec 2024.Pogledaj

KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

03. Dec 2024.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

03. Dec 2024.Pogledaj

Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

03. Dec 2024.Pogledaj

dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

03. Dec 2024.Pogledaj