BEG airport status
Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda Tradicionalni pre-show photo-op iznad jednog od najlepših evropskih gradova / Foto: Red Bull

Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda

Ovogodišnja Red Bull Air Race trka u Budimpešti koja će se održati predstojećeg vikenda (16. i 17. jula) biće 70-ta po redu od kada se održava najbrži vazduhoplovni šampionat.

Deveti put u Budimpešti, na stazi iznad Dunava odmah kod prelepe zgrade mađarskog parlamenta i uz najatraktivniju polaznu kapiju – Lančani most, svaki od 14 master klas pilota koji će se takmičiti daće sve od sebe da ponovo definiše ukupni plasman u kojem je i dalje sve moguće.

Četvrta Red Bull Air Race trka ove sezone odigrava se u „kritičnoj sredini“ takmičenja gde niko od pilota nije kaparisao dovoljno ubedljivo vođstvo. Ako se bolje pogleda, u prethodnih osam trka bilo je šest različitih pobednika i vreme je da neko preuzme kontrolu. Pitanje je ko?

Niko više neće uživati u Budimpešti od mađaraPetera Bešenjija, jednog od idejnih tvoraca Red Bull šampionata. Legendarni pilot pobedio je na prvoj trci u svojoj domovini a u zasluženu trkački penziju otišao je prošle sezone.

Ex-Yu nada Peter Podlunšek trenutno se nalazi na pretposlednjem mestu i polaže velike nade u predstojeću trku sve boljim letenjem u prethonim nastupima ali i uz pomoć novih sponzora.

Petera će ex-Yu publika imati prilike da vidi nedelju dana kasnije 23. i 24. jula u Varaždinu na tamošnjem međunarodnom aeromitingu. Par dana ranije Peter organizuje celodnevni hangar party u Morskoj Soboti na koji će se dolaziti po pozivu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj