BEG airport status
Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu Za Ohrid ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta / Foto: Wikimedia

Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvodi tri leta nedeljno za Ohrid u junu ove godine, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Avio-kompanija će leteti direktno za Ohrid iz Beograda ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta.

Osim toga Er Srbija najavljuje i da će povećati broj letova ka Dubrovniku, koje će obavljati svakodnevno, kao i frekventnost letova za Pulu, uvođenjem petog nedeljnog leta.

Biće povećan i broj letova ka Tivtu, uvođenjem dva dodatna leta nedeljno, dostižući maksimum od 30 povratnih letova nedeljno u letnjoj sezoni.

U kompaniji navode da će na taj način biti ponuđeno dodatnih 1 048 sedišta nedeljno na letovima ka Beogradu i iz njega.

– Er Srbija se trenutno nalazi u veoma uzbudljivoj fazi rasta, a u tesnoj saradnji sa našim partnerima u sektoru turizma ćemo obezbediti da naši novi letovi zaista u punoj meri zažive.

Ovakav rast omogućava i nedavni ugovor o lizingu aviona koji smo zaključili sa avio-kompanijom Adrija ervejz, koji je omogućio da Er Srbija rasporedi letelice ATR tako da se uključe u druge obećavajuće saobraćajne tokove u regionu – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj