BEG airport status
„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju Usluge od 2017. godine dostupne svim kompanijiama koje imaju A380 u svojoj floti / Foto: Airbus

„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju

Kompanije Etihad ervejz inžinjering (Etihad Airways Engineering) i Erbas (Airbus) potpisale su Memorandum o razumevanju za održavanje i popravke aviona tipa A380.

– Zahvaljujući ovom partnerstvu Etihad ervejz inženjering i Erbas će, počevši od 2017. godine, tržištu ponuditi rešenje za održavanje i popravku svih A380 aviona – saopštio je Erbas i dodao da partnerstvo ima za cilj da uspostavi centar za održavanje, inžinjering i nadogradnju za A380 avione u Abu Dabiju, omogućujući tako podršku za sve avio-kompanije koje u flotama imaju A380 modele.

Kupci ovog tipa aviona će na taj način moći da obave sveobuhvatan remont svojih flota istovremeno, i to pod jednim krovom, navodi se u saopštenju.

– Erbasova podružnica, zadužena je za upravljanje zalihama, Satair Grupa, obezbediće na licu mesta sve potrebne delove – rečeno je u Erbasu.

Proizvođač aviona je podsetio da je Etihad ervejz inžinjering najveći centar za održavanje, popravku i remont komercijalnih aviona na Bliskom istoku koji nudi usluge stalnog održavanja, uključujući projektovanje, popravku, retrofit kabina i servisiranje delova u svojim prostorijama pored međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj