BEG airport status
„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju Usluge od 2017. godine dostupne svim kompanijiama koje imaju A380 u svojoj floti / Foto: Airbus

„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju

Kompanije Etihad ervejz inžinjering (Etihad Airways Engineering) i Erbas (Airbus) potpisale su Memorandum o razumevanju za održavanje i popravke aviona tipa A380.

– Zahvaljujući ovom partnerstvu Etihad ervejz inženjering i Erbas će, počevši od 2017. godine, tržištu ponuditi rešenje za održavanje i popravku svih A380 aviona – saopštio je Erbas i dodao da partnerstvo ima za cilj da uspostavi centar za održavanje, inžinjering i nadogradnju za A380 avione u Abu Dabiju, omogućujući tako podršku za sve avio-kompanije koje u flotama imaju A380 modele.

Kupci ovog tipa aviona će na taj način moći da obave sveobuhvatan remont svojih flota istovremeno, i to pod jednim krovom, navodi se u saopštenju.

– Erbasova podružnica, zadužena je za upravljanje zalihama, Satair Grupa, obezbediće na licu mesta sve potrebne delove – rečeno je u Erbasu.

Proizvođač aviona je podsetio da je Etihad ervejz inžinjering najveći centar za održavanje, popravku i remont komercijalnih aviona na Bliskom istoku koji nudi usluge stalnog održavanja, uključujući projektovanje, popravku, retrofit kabina i servisiranje delova u svojim prostorijama pored međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

50 godina. Zar nije vrijeme za mirovinu ? 50 godina za avione je maksimalno uz dobro održavanje ( nešto što Srbija zapravo nije radila ). Zašto riskirati živote pilota ?

06. Nov 2024.Pogledaj

Petar Vojinovic na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

Hehe, ja sam tako ćaletu uništio dve makete kao mali. Kad sam se domogao boja i četkice. Sad bih sebe prebio zbog toga...

06. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

@Perko Slažem se sa Vama, Kina jeste dostigla nevidjeni u njihovoj istoriji tehnički napredak. Ovde je reč o avionima koje bi, možda, Kina prodala Srbiji, to svakako ne bi bio ni J-20 ni novi J-35 već letelice mnogo slabije od "Raffale". Uprkos napretku Kine, Dassault je kompanija sa dugom tradicijom i iskustvom u svakom smislu,…

06. Nov 2024.Pogledaj

resurs na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

Svaki put se nasmejem na ovu maskirnu šemu i setim se detinjstva kada sam makete isto farbao sa onim bojama što se zateklo u fioci u tom trenutku.

06. Nov 2024.Pogledaj

Paqe na: Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

@Neko Leteo je naš vojni helikopter do Grčke pri poseti Kajmakčalanu preko Makedonske teritorije.

06. Nov 2024.Pogledaj