BEG airport status
Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta Zimski štab neprekidno aktivan / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta

Avio-saobraćaj na Aerodromu Nikola Tesla od jutros se odvija prema planiranom redu letenja, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– Zbog snega koji i dalje pada, Zimski štab Aerodroma neprekidno je aktivan je kako bi omogućio bezbedno i sigurno obavljanje avio-saobraćaja.

Tokom snežnih padavina, pista, rulna staza i platforme sa pozicijama za parkiranje vazduhoplova redovno se kontrolišu i proverava se prisustvo snega i leda radi stvaranja uslova za neometano i bezbedno odvijanje saobraćaja – poručuju sa Aerodroma navodeći da zimski štab raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega.

Navodi se da veličina voznog parka omogućava da se deluju brzo i istovremeno na svim potrebnim lokacijama. Zaposleni u Zimskom štabu obučeni su i sertifikovani da obavljaju svoj posao u uslovima oštre zime i velikog snega.

Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 45 metara u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

U trenutnim vremenskim uslovima i avioni se moraju posebno pripremiti za let prskanjem specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče zaleđivanje do trenutka poletanja, saopšteno je sa Aerodroma Nikola Tesla.

Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mt

Наведено је заиста тачно и није пропаганда на коју смо навикли.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj