BEG airport status
Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta Zimski štab neprekidno aktivan / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta

Avio-saobraćaj na Aerodromu Nikola Tesla od jutros se odvija prema planiranom redu letenja, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– Zbog snega koji i dalje pada, Zimski štab Aerodroma neprekidno je aktivan je kako bi omogućio bezbedno i sigurno obavljanje avio-saobraćaja.

Tokom snežnih padavina, pista, rulna staza i platforme sa pozicijama za parkiranje vazduhoplova redovno se kontrolišu i proverava se prisustvo snega i leda radi stvaranja uslova za neometano i bezbedno odvijanje saobraćaja – poručuju sa Aerodroma navodeći da zimski štab raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega.

Navodi se da veličina voznog parka omogućava da se deluju brzo i istovremeno na svim potrebnim lokacijama. Zaposleni u Zimskom štabu obučeni su i sertifikovani da obavljaju svoj posao u uslovima oštre zime i velikog snega.

Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 45 metara u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

U trenutnim vremenskim uslovima i avioni se moraju posebno pripremiti za let prskanjem specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče zaleđivanje do trenutka poletanja, saopšteno je sa Aerodroma Nikola Tesla.

Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mt

Наведено је заиста тачно и није пропаганда на коју смо навикли.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milojica na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Odlicna ideja za Orla! Novac nije problem, Srbija je lider na zap. Balkanu, sad ima na racunu 10 milijardi evra i dolara, moze pazariti sve, veci je problem da vidimo sta nam zaista treba u ovomo novom geopolitickom okruzenju! Vidimo da zapad propada, Njemacka u krizi, Tramp ne zna dje udara, globalizam je na izdisaju…

20. May 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj