BEG airport status
Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta Zimski štab neprekidno aktivan / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta

Avio-saobraćaj na Aerodromu Nikola Tesla od jutros se odvija prema planiranom redu letenja, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– Zbog snega koji i dalje pada, Zimski štab Aerodroma neprekidno je aktivan je kako bi omogućio bezbedno i sigurno obavljanje avio-saobraćaja.

Tokom snežnih padavina, pista, rulna staza i platforme sa pozicijama za parkiranje vazduhoplova redovno se kontrolišu i proverava se prisustvo snega i leda radi stvaranja uslova za neometano i bezbedno odvijanje saobraćaja – poručuju sa Aerodroma navodeći da zimski štab raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega.

Navodi se da veličina voznog parka omogućava da se deluju brzo i istovremeno na svim potrebnim lokacijama. Zaposleni u Zimskom štabu obučeni su i sertifikovani da obavljaju svoj posao u uslovima oštre zime i velikog snega.

Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 45 metara u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

U trenutnim vremenskim uslovima i avioni se moraju posebno pripremiti za let prskanjem specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče zaleđivanje do trenutka poletanja, saopšteno je sa Aerodroma Nikola Tesla.

Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mt

Наведено је заиста тачно и није пропаганда на коју смо навикли.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj