BEG airport status
Praksa za studente Mašinskog i Elektrotehničkog fakulteta u Er Srbiji Praksa u okviru programa Er Srbije „Mladi na prvom mestu“/ Foto: Dušan Atlagić

Praksa za studente Mašinskog i Elektrotehničkog fakulteta u Er Srbiji

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) u saradnji sa Mašinskim i Elektrotehničkim fakultetom organizuje šestomesečnu praksu za studente završnih godina i master studija. Rok za prijavu je 22. januar.

Mašinski fakultet

Studenti Mašinskog fakulteta se mogu prijaviti za odeljenja – tehniku, letačko operativni inžinjering, sektor za bezbednost i usklađenost.

Kao uslovi za prijavu navode se:

– studiranje na modulu za Vazduhoplovstvo
– napredni nivo korišćenja „MS Office“ paketa (za sva odeljenja) i „Adobe Acrobat“ (samo za operativni inžinjering)
– tečno govorenje engleskog jezika

Zainteresovani studenti treba da pošalju prijavu i CV  profesoru dr Časlavu Mitroviću na adresu cmitrovic@mas.bg.ac.rs.

U prijаvi kandidati treba da navedu u kom odeljenju žele dа obаvljаte stručnu prаksu. O prijemu i terminimа odlučiće menаdžment kompаnije Er Srbija u sаrаdnji sа profesorimа Kаtedre zа vаzduhoplovstvo i dekаnom Mаšinskog fаkultetа, saopšteno je sa ovog fakulteta.

Elektrotehnički fakultet

Za studente Elektrotehničkog fakulteta stručna praksa moguća je samo u sektoru tehnike.

Uslovi su:

– napredni nivo korišćenja „MS Office“ paketa
– tečni izgovor engleskog jezika

Zainteresovani studenti treba da pošalju biografiju, motivaciono pismo i broj indeksa na adresu prodekanzanastavu@etf.rs sa naslovom „Air Serbia praksa u sektoru tehnike“, saopštio je Elektrotehnički fakultet.

Praksa je deo programa Er Srbije „Mladi na prvom mestu“.  U okviru njega potpisan je memorandum o saradnji sa Ekonomskim, Saobraćajnim, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i Vazduhoplovnom akademijom.

Program osim prakse obuhvata predavanja, radionice, periodične organizovane posete kompanij, rad na projektu, pisanje naučnih i diplomskih radova uz mentorstvo zaposlenog u kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Air Serbia nije dala nikakve informacije nadleznima na ETF-u oko toga ko moze da se prijavi na konkurs. Tj. verovatno mogu svi studenti zavrsnih godina da se prijave, ali sigurno nece primiti nekoga sa katedre za fizicku elektroniku ili katedre za energetiku. Bilo bi dobro kada bi dali informacije da li se traze automaticari, elektronicari programeri ili neko treci.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Ameri '99-te nisu pojma imali da naprave distinkciju prave mete od makete. Na tom polju VJ je odradila najbolji posao ikada, tome najbolje svedoči šok u NATO komandi prilikom povlačenja VJ sa Kosova i kasnije saznanje brojnosti raznih sredstava nakon rata. Potrošili su gomilu sredstava na odlične makete, naročito tenkove i druga vozila. Sa avionima…

08. Dec 2023.Pogledaj

Djuka na: Slovenija korak bliže do nabavke nemačkog raketnog sistema PVO IRIS-T SLM

Hensoldt-ov radar koji ide uz Iris-T SLM, TRML-4D, prati 1500 ciljeva u opsegu 250 km. To je dakle AESA masina masivnih sposobnosti, na nivou stacionarnog radara za osmatranje VAP-a cele jedne pokrajine ili male drzave. Izvesno znatno iznad nivoa FK-3 senzora. Hensoldt ima veoma mnogo iskustva sa radarima, sve nemacke korvete i fregate opremljene su…

08. Dec 2023.Pogledaj

Stojko na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

A sta su Rusi zauzeli za to isto vreme? Inace ,moje misljenje je da jedna moderna armija treba da ima mogucnost udara sa distance a ne da se toga sete posle dve godine rata.

08. Dec 2023.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Zanimljivo je da su Amerikanci jos pre 25 godina lako mogli da uoce makete u napadu na SRJ 1999, dok Rusi i danas to ne mogu. Verovatno je vezano za kvalitet slika sa satelita i obavestajnim podatcima. O tome svedoci i americki pilot koji je ucestvovao u napadu na SRJ 1999 : https://tangosix.rs/2023/30/01/americki-pilot-koji-je-dokrajcio-letece-zvezde-opisuje-kako-su-po-ciljevima-u-jugoslaviji-destvovale-posade-aviona-f-15e-i-rekonstruise-dejstvo-na-putnicki-voz-u-grdelickoj-klisuri/

08. Dec 2023.Pogledaj

Sima na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Ништа ново ни на западу ни на истоку .Само пропаганда и маркетинг ....

08. Dec 2023.Pogledaj