BEG airport status
Wizz Air za Tango Six: Rajaner? Konkurencija je uvek dobra za potrošače Wizz Air: Nismo nervozni, sve ovo je biznis

Wizz Air za Tango Six: Rajaner? Konkurencija je uvek dobra za potrošače

Da li je očekivano da dva najveća igrača u danu kada su zvanično i konkurenti otkriju prave motive i prava osećanja? Za razliku od, u komunikacijskom smislu nespretne države, govorimo o kompanijama sa izuzetnom korporativnom disciplonom i  kulturom.

Kada smo izazvali predstavnika Rajanera, odgovorio je precizno, nepreteće i optimistično. Naša pretpostavka, da predstoji tržišno krvoproliće u Nišu, koje Rajaner sigurno za nijansu duže može izdržati (da požele, svojom rezervom kapitala mogli bi da izbace iz igre koga god žele, gde god da se nalaze) u prvom talasu reakcija nije dobila ni jedan sočniji detalj.

Služba za eksterne komunikacije Wizz Aira bila je brza i na pitanje našeg portala o Rajaneru i o tome koliku im pretnju predstavlja njihov dolazak u Niš odgovorili su:

– Konkurencija je uvek dobra za potrošače. Transparentnost i mogućnost da konkurencija uopšte može i postojati omogućila je našoj kompaniji da svojim putnicima garantuje niske cene karata u sada 38 zemalja.

Fokusirani smo na kontrolu svakog segmenta troškova u ovom biznisu i ostaćemo posvećeni da našim putnicima iz Srbije i dalje nudimo konkurentski niske cene karata i u isto vreme pružimo prijatnu i profesionalnu uslugu tokom leta. – rekli su iz Wizz Aira za Tango Six.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mt

Коректан одговор на адекватно питање.

Odgovori
ZO

Treba otvoriti liniju za Maltu, pogledajte koliko ljudi radi tamo a mogu fa lete povoljno samo iz budimpeste uz kombi prevoz od 50e . To je napovoljnija destinacija a na Malti radi oko 3000 samo beogradjana

Odgovori
Pi

Wizz leti za Maltu, nedeljom …

mt

@Pilot
Не лети.

Iv

Nišlije želim vam svako dobro i da zaživi ovaj saobraćaj pa ako bog da da uskoro malo saobraćaja prosledite nama na Ponikve. Dosta nam je Beograda -_-

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj