Da li je očekivano da dva najveća igrača u danu kada su zvanično i konkurenti otkriju prave motive i prava osećanja? Za razliku od, u komunikacijskom smislu nespretne države, govorimo o kompanijama sa izuzetnom korporativnom disciplonom i kulturom.
Kada smo izazvali predstavnika Rajanera, odgovorio je precizno, nepreteće i optimistično. Naša pretpostavka, da predstoji tržišno krvoproliće u Nišu, koje Rajaner sigurno za nijansu duže može izdržati (da požele, svojom rezervom kapitala mogli bi da izbace iz igre koga god žele, gde god da se nalaze) u prvom talasu reakcija nije dobila ni jedan sočniji detalj.
Služba za eksterne komunikacije Wizz Aira bila je brza i na pitanje našeg portala o Rajaneru i o tome koliku im pretnju predstavlja njihov dolazak u Niš odgovorili su:
– Konkurencija je uvek dobra za potrošače. Transparentnost i mogućnost da konkurencija uopšte može i postojati omogućila je našoj kompaniji da svojim putnicima garantuje niske cene karata u sada 38 zemalja.
Fokusirani smo na kontrolu svakog segmenta troškova u ovom biznisu i ostaćemo posvećeni da našim putnicima iz Srbije i dalje nudimo konkurentski niske cene karata i u isto vreme pružimo prijatnu i profesionalnu uslugu tokom leta. – rekli su iz Wizz Aira za Tango Six.
mtw
Коректан одговор на адекватно питање.
ZORAN KOSTIĆ
Treba otvoriti liniju za Maltu, pogledajte koliko ljudi radi tamo a mogu fa lete povoljno samo iz budimpeste uz kombi prevoz od 50e . To je napovoljnija destinacija a na Malti radi oko 3000 samo beogradjana
Pilot
Wizz leti za Maltu, nedeljom …
mtw
@Pilot
Не лети.
Ivan
Nišlije želim vam svako dobro i da zaživi ovaj saobraćaj pa ako bog da da uskoro malo saobraćaja prosledite nama na Ponikve. Dosta nam je Beograda -_-