BEG airport status
Direktor beogradskog aerodroma: Imamo saglasnost za svakog novog radnika "Dodatno zapošljavanje i radno angažovanje posledica povećanja obima posla"

Direktor beogradskog aerodroma: Imamo saglasnost za svakog novog radnika

Direktor beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević, oglasio se pisanim saopštenjem povodom „natpisa u pojedinim medijima u kojima stoji da je Aerodrom Nikola Tesla mimo propisa angažovao zaposlene“.

– Odgovorno tvrdim da Aerodrom Nikola Tesla ima saglasnost nadležnog državnog organa za svakog novozaposlenog i radno angažovanog. Bespredmetno je polemisanje da poslovanje Aerodroma ima štetan uticaj na budžet Republike Srbije, s obzirom na činjenicu da je beogradski aerodrom samo u 2016. godini uplatio oko 64 miliona evra u republički budžet po svim osnovama – piše u saopštenju.

On kaže i da je kompanija, naprotiv, ostvarila uštedu potvrđenja troškova za direktno angažovanje u odnosu na radno angažovanje većine preko privatne uslužne organizacije iz tabele u nastavku, što je od početka bio cilj novog menadžmenta od dolaska u avgustu 2014. godine.

ant
Saopšteni podaci o troškovima Aerodroma za zaposlene i angažovane radnike / Screenshot

Zapisnik budžetskog inspektora u pojedinim medijima nepotpuno je protumačen bez uzimanja u obzir svih činjenica, navodi Vlaisavljević.

– U zapisniku budžetskog inspektora na koji se mediji pozivaju predložene su mere koje je beogradski aerodrom u potpunosti izvršio u utvrđenim rokovima i o njihovom sprovođenju dostavio obaveštenje sa priloženim dokazima Odeljenju za budžetsku inspekciju Ministarstva finansija, što je budžetski inspektor i potvrdio.

Aerodrom Nikola Tesla je Komisiji za pribavljanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno angažovanje kod korisnika javnih sredstava Vlade u kontinuitetu podnosio zahteve i pribavljao saglasnosti za svako povećanje broja zaposlenih i radno angažovanih lica – rečeno je u saopštenju.

Dodaje se i da ekspanzija vazdušnog saobraćaja zahteva veći broj ljudi koji su spremni da je sprovedu pa je dodatno zapošljavanje i radno angažovanje posledica povećanja obima posla i strateškog opredeljenja menadžmenta da beogradski aerodrom ostane na liderskoj poziciji u regionu.

– Takođe, povodom predložene mere budžetske inspekcije koja se odnosi na Registar zaposlenih za koju je još u toku inspekcijskog nadzora utvrđeno da je usled nejasnog uputstva za popunjavanje podataka u Registru nadležnih državnih organa došlo do greške tehničke prirode, na štetu AD aerodroma Nikola Tesla Beograd, koja je u potpunosti otklonjena, o čemu smo agrumentovanim dokazima blagovremeno obavestili i budžetsku inspekciju.

U skladu sa svim navedenim činjenicama, poslovanje Aerodroma usklađeno je sa odredbama Zakona o budžetskom sistemu, čemu u prilog govori i postojanje svih potrebnih zaključaka nadležnog državnog organa u vezi sa prijemom zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, kao i radnim angažovanjem po svim osnovama, o čemu smo i obavestili nadležnu državnu inspekciju – naveo je Vlaisavljević u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

pe

Imaju saglasnost ali za sve one koje su zaposlili preko veze. Lepo neka navedu imena svih zaposlenih i ko je zaposlen preko kog konkursa, šta ima od stručne spreme i šta je imao u trenutku zapošljavanja. Takođe treba uporediti imena i prezimena zaposlenih da se vidi da neko od novozaposlenih nije muž/žena/tetka/ljubavnica sa nekim od bivših/sadašnjih članova upravnih/nadzornih odbora kao i članovima bivših/sadašnjih političkih partija

Odgovori
Sa

Pero, svi „novozaposleni“ su radnici aerodroma 5 i vise godina, kojima je koliko toliko tada, resen radni status jer su primljeni na odredjeno vreme od dve godine. Nisu tu dovedeni radnici sa ulice vec ljudi koji imaju neophodna znanja i vestine za radna mesta koja su veoma ozbiljna. Sada se te dve godine navrsavaju i svi mi strepimo i dalje hoce li se ti ugovori produziti. I dalje postoji naravno potreba za radnicima, medjutim, ovakvi tekstovi koji izlaze po novinama i ovakvi komentari neukih gradjana, koji veruju svakom pljuvanju koje izadje na internetu, direktno ugrozava nas zaposlene i nase porodice.

Ma

Pa ima ko je tu i sedam godina pa nije primljen a pritom sam samohran roditelj dvoje dece….a udovica sam od svoje 26-te godine….pa mi posao visi o koncu svakih 120 dana….

Odgovori
za

Bolje neka se pozabavi ugovorima o privremeno povremenim poslovima tzv. PPugovorima, muka nam je vise da radimo..evo vec tri godine!Neka se resi vise pitanje!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj