BEG airport status
Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina Pilot proteklih 70 godina/ Foto: Red Oak Municipal Airport

Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina

Emie Smitth (99) upisan je u Ginisovu knjigu rekorda kao najstariji aktivni pilot na svetu, saopštio je američki aerodrom za generalnu avijaciju „Red Oak“ u Ajovi.

Smith je rođen 1917. godine, svega 14 godina nakon što su braća Rajt izvela svoj prvi uspešli let. Vazduhoplovstvo mu je postalo opsesija u sedmoj godini, a privatnu pilotsku dozvolu dobio je sa 29 (1946. godine). Tokom života leteo je 30 različitih modela aviona, a mađu značajnijim momentima u karijeri zabaležena su i pet preletanja „Rocky Mountains“ na letovima za Kanadu.

unnamed

Na pitanje kako se oseća kao najstariji aktivni pilot na svetu Smith odgovara:

– Radije bih bio najmlađi pilot na svetu. –

unnamed-4

„Red Oak Municipal Airport“ uručio mu je kao nagradu maketu aviona i „Wing Point Rewards Card“ za gorivo i to, simbolično, na njegov rođendan 21. decembra.

– Želimo da mu zahvalimo što je ostao odan našem aerodromu, na prijateljstvu i tome što je inspiracija pilotima širom sveta. – navode sa aerodroma „Red Oak“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ni

Car careva! Svaka cast, zelim mu jos 100 godina letenja!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj