BEG airport status
Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina Pilot proteklih 70 godina/ Foto: Red Oak Municipal Airport

Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina

Emie Smitth (99) upisan je u Ginisovu knjigu rekorda kao najstariji aktivni pilot na svetu, saopštio je američki aerodrom za generalnu avijaciju „Red Oak“ u Ajovi.

Smith je rođen 1917. godine, svega 14 godina nakon što su braća Rajt izvela svoj prvi uspešli let. Vazduhoplovstvo mu je postalo opsesija u sedmoj godini, a privatnu pilotsku dozvolu dobio je sa 29 (1946. godine). Tokom života leteo je 30 različitih modela aviona, a mađu značajnijim momentima u karijeri zabaležena su i pet preletanja „Rocky Mountains“ na letovima za Kanadu.

unnamed

Na pitanje kako se oseća kao najstariji aktivni pilot na svetu Smith odgovara:

– Radije bih bio najmlađi pilot na svetu. –

unnamed-4

„Red Oak Municipal Airport“ uručio mu je kao nagradu maketu aviona i „Wing Point Rewards Card“ za gorivo i to, simbolično, na njegov rođendan 21. decembra.

– Želimo da mu zahvalimo što je ostao odan našem aerodromu, na prijateljstvu i tome što je inspiracija pilotima širom sveta. – navode sa aerodroma „Red Oak“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ni

Car careva! Svaka cast, zelim mu jos 100 godina letenja!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj