BEG airport status
FAA registrovala 300.000 dronova u prvih mesec dana Uskoro registracija dronova u komercijalne svrhe / Foto: The Robot Report

FAA registrovala 300.000 dronova u prvih mesec dana

Skoro 300.000 korisnika dronova registrovalo je svoje bespilotne letelice u prvih 30 dana „online“ prijavljivanja, saopštila je FAA i objasnila da će svim vlasnicima registrovanim u prvih mesec dana biti refundirana taksa od 5 dolara.

Pravila koja je uspostavila FAA, a koja su počela da se primenjuju 21. decembra prošle godine odnose se na registraciju malih dronova težine između 250 grama i 25 kilograma. Njih vlasnici treba da registruju pre upotrebe, a korišćenje takvih letelica biće dozvoljeno jedino u svrhe rekreacije ili hobija.

– Broj registracija ohrabruje. Naporno radimo na tome da osiguramo da svi razumeju zahteve iz formulara – objasnila je Michael Huerta u ime FAA.

1450721023091552
Registracija važi tri godine / Screenshot: Fstoppers

Od korisnika se traži ime, prezime, e-mail adresa, adresa prebivališta i boravišta, kao i upoznavanje sa odredbama FAA regulative o tome gde se i na koji način može upravljati dronovima. Nakon toga se dobija registarski broj koji korisnik treba da stavi na svoju letelicu.

Oni koji su svoje dronove koristili pre 21. decembra 2015. treba da registruju svoje letelice do 19. februara.

– FAA trenutno radi i na tome da omogući registrovanje dronova za komercijalnu upotrebu što bi trebalo da bude omogućeno do 21. marta – saopštila je FAA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj