BEG airport status
„Fly Fly Travel“ i „Montenegro Airlines“ dobili nagradu „Brand Leader Award 2016“ Dodeljena nagrada pružaocima turističkih usluga Jugositočne Evrope / Foto: Nemanja Stojanović

„Fly Fly Travel“ i „Montenegro Airlines“ dobili nagradu „Brand Leader Award 2016“

Dodeljena su ovogodišnja priznanja „Brand Leader Award 2016“.  Među pružaocima turističkih usluga Jugoistočne Evrope koje je kolegijum međunarodne biznis konferencije „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2016“ nagradio našli su se crnogorski avio-prevoznik „Montenegro Airlines“ i domaća turistička agencija „Fly Fly Travel“.

Kompaniji „Fly Fly Travel“ drugu godinu zaredom dodeljeno je priznanje „Brand Leader Award 2016“. Kako je prilikom ceremonije rečeno, ova agencija je prepoznata kao „priznati visokopozicionirani brend turističke industrije Jugoistočne Evrope“.

n_s_9537
„Cilj je da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma“ / Foto: Nemanja Stojanović

– Ovo je deveta nagrada koju kompanija dobija u poslednjih godinu i po dana, inače druga zaredom za najbolju agenciju Jugositične Evrope. Verujemo da smo na pravom putu da poslujemo na pravi način i očekujemo da nastavimo sa ovakvim uspesima.

Naša je vizija da postane najvažniji sinonim za avio karte i turističke aranžmane, ali i da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma. – izjavio je Luka Dragašević, zamenik generalnog direktora kompanije „Fly Fly Travel“ prilikom uručenja priznanja.

Nagrada je dodeljena pojedincima i firmama koje pružaju usluga u oblasti turizma – banjama, turističkim organizacijama. Među nagrađenima našle su se ugostitelji i agencije iz Srbije, ali i kompanije iz ostalih balkanskih zemalja među kojima i crnogorski avio-prevoznik „Montenegro Airlines“ u čije ime je nagradu primila njegova direktorka, Daliborka Pejović.

n_s_9489
„Customer care sektor kao primer poboljšanja pružanja usluga u turizmu“ / Foto: Nemanja Stojanović

Ranije u toku dana održano je četiri panela. Na jednom od njih pod nazivom „Turizam kao industrija doživljaja“ u ime kompanije „Fly Fly Travel“ učestvovao je i Luka Dragašević. Pored njega govornici na panelu bili su i predstavnici turističkih agencija i udruženje iz regiona i Srbije – agencije „Terra Travel“ iz Beograda, „Turističke organizacija Budva“, „Turističke zajednica Kvarnera“, „Turističke organizacija Banja Luka“, „JP Parka prirode Lonjsko polje“ iz Hrvatske, „Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije“ (YUTA), „State Protocol Services of the Republic of Slovenia“ (JGZ BRDO), „Marmara Group Foundation“ iz Turske.

Glavna tema bila je kako da turističke agencije predvide šta su potencijalne aktivnosti koje putniku mogu da pruže zadovoljstvo, ali i osmisle način da ih zadrže i podstaknu da ponovo putuju sa njima.

–  Podizanje nivoa usluge i servisa za putnika, davanje dodatnih informacija , davanje popusta, organizovanje izleta – to je nešto što smo mi radili prethodnih godina kako bismo zadržali putnike. Poslednjih godina smo nivo usluga podigli i pomoću „customer care“ sektora. To je sektor koji vodi brigu o zadovoljstvu putnika. Oni se pozivaju i evidentira se njihovo zadovoljstvo. – objasnio je Dragašević u ime agencije Fly Fly Travel.

Jednodnevna međunarodna biznis konferencija „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2016“ okupila je učesnike iz oko 30 zemalja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

@Djuka Moja sigurno nije jer je ne gajim. Zezanje na racun aviona F-16 je samo zezanje i zao mi je sta vas to toliko boli. Ali stavite Vi to pod broj 6. kad toliko sve znate.

12. Sep 2024.Pogledaj

Miloš77 na: [ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

,,Prosto, avion kada je star, bez obzira što je održavan i „u resursu“ počne da razvija probleme i „gremiline“, dolazi često do otkaza mnogih podsistema. " Podsecam da je rec o americkom F-16 i kome se obracas? :-)

12. Sep 2024.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

@Djuka Imate jako dobar dokumentarac na YT koji je rađen u češkoj eskadrili Gripena, baš o održavanju aviona. Postoji bezbroj intervjua na YT pilota raznih borbenih aviona iz puno zemalja koji pominju ispravnost aviona. Prosto, avion kada je star, bez obzira što je održavan i "u resursu" počne da razvija probleme i "gremiline", dolazi često…

12. Sep 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Poljska uskoro povlači Su-22 iz upotrebe, polednji remont aviona tog tipa završen krajem avgusta

Piše vam u tekstu "2023: Poland Aircraft Production Began." Znači prošle godine.

12. Sep 2024.Pogledaj

Jordan na: „Dnevni avaz“: Bosna i Hercegovina nabavlja turske besposadne letelice Bajraktar

@Ikar Pretpostavljam da misliš na GDP po stanovniku. On je u Federaciji BiH $8,187 - a u Srbiji $11,301. U Republici Srpskoj je $7,970. Drugim rečima, Srbija ima 38% veći GDP po stanovniku od FBiH, a Republika Srpska nepuna 3% manji. Ako gledaš ukupni GDP, on je u FBiH svega 17 milijadi dolara, a u…

12. Sep 2024.Pogledaj