BEG airport status
Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri "Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije" / Foto: SEAS

Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) oglasila se povodom spekulacija poslednjih dana da bi mogla da se povuče iz Er Srbije (Air Serbia).

 – Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group – EAG) u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije. Od svog ponovnog pokretanja, pre samo tri godine, srpska nacionalna avio-kompanija transformisana je u profitabilnog i održivog avio-prevoznika, najboljeg u svojoj klasi. – saopštio je Etihad ervejz. 

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

V

Hvala na ovoj informaciji

Odgovori
P

Ma nije moguće da Miša Brkić piše gluposti…

Odgovori
R

Ljudi u ovoj zemlji ko da navijaju da Air Srbija propadne. Ista prica i za Sartid, NIS, Fiat, ista prica i za MIGove. Kao da je svaka firma koja ima kakvu takvu tehnologiju i rad, neprijatelj. Pa sta i ako ih subvencionisu. Kao da je najbolje da u ovoj zemlji svi skupljamo bobice i lekovito bilje, i da nam je to industrija.

Sve ove price me podsecaju na moj zivot u propaloj socijalistickoj zgradi, u kojoj sam nekad ziveo, sa uvek besnim i nezadovoljnim komsijama koji su se na sve zalili, a niko nikad prstom nije mrdnuo ni da pocisti hodnik. Mlad i naivan pokusah da organizujem krecenje hodnika i zamenu sijalica. Auuu, belaja…a sto, a kako, ko si ti da organizujes, sigurno si se ugradio, to je skupo, a sto ne interfon, a sto ne vrata prvo, a vidi lift, ti oces hodnik, a meni krov prokisnjava…osta hodnik neokrecen, i sve raspalo i dalje, oni kukaju i dalje, a ja srecom kupih nov stan. E to je Srbija…

Odgovori
N

Hehe…naravoucenije,kupiti air serbia u jednon pravcu

i

Sve tačno. U Srbiji je bilo kakav ozbiljan poslovni sistem, koji zahteva puno učenja i stalno usavršavanje, neprijatelj države i naroda. Ovde je glavna fora da se baviš poljoprivredom ali ni za živu glavu da ne koristiš moderne tehnologije ili inovacije nego sve isto kao što su radili naši askurđeli. Pa kad godina izda a prinosi iznevere, a ti lepo kod stranaca u fabriku da izvlačiš kablove ili pleteš čarape za 200 evra mesečno. Sve što je malo kompleksnije i tehnološki zahtevnije od toga treba uništiti (a pre toga ga okupati u medijskoj kanalizaciji).

B

@Nebojsa
To nije resenje problema.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj