BEG airport status
Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri "Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije" / Foto: SEAS

Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) oglasila se povodom spekulacija poslednjih dana da bi mogla da se povuče iz Er Srbije (Air Serbia).

 – Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group – EAG) u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije. Od svog ponovnog pokretanja, pre samo tri godine, srpska nacionalna avio-kompanija transformisana je u profitabilnog i održivog avio-prevoznika, najboljeg u svojoj klasi. – saopštio je Etihad ervejz. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

VM

Hvala na ovoj informaciji

Odgovori
Pe

Ma nije moguće da Miša Brkić piše gluposti…

Odgovori
Re

Ljudi u ovoj zemlji ko da navijaju da Air Srbija propadne. Ista prica i za Sartid, NIS, Fiat, ista prica i za MIGove. Kao da je svaka firma koja ima kakvu takvu tehnologiju i rad, neprijatelj. Pa sta i ako ih subvencionisu. Kao da je najbolje da u ovoj zemlji svi skupljamo bobice i lekovito bilje, i da nam je to industrija.

Sve ove price me podsecaju na moj zivot u propaloj socijalistickoj zgradi, u kojoj sam nekad ziveo, sa uvek besnim i nezadovoljnim komsijama koji su se na sve zalili, a niko nikad prstom nije mrdnuo ni da pocisti hodnik. Mlad i naivan pokusah da organizujem krecenje hodnika i zamenu sijalica. Auuu, belaja…a sto, a kako, ko si ti da organizujes, sigurno si se ugradio, to je skupo, a sto ne interfon, a sto ne vrata prvo, a vidi lift, ti oces hodnik, a meni krov prokisnjava…osta hodnik neokrecen, i sve raspalo i dalje, oni kukaju i dalje, a ja srecom kupih nov stan. E to je Srbija…

Odgovori
Ne

Hehe…naravoucenije,kupiti air serbia u jednon pravcu

ix

Sve tačno. U Srbiji je bilo kakav ozbiljan poslovni sistem, koji zahteva puno učenja i stalno usavršavanje, neprijatelj države i naroda. Ovde je glavna fora da se baviš poljoprivredom ali ni za živu glavu da ne koristiš moderne tehnologije ili inovacije nego sve isto kao što su radili naši askurđeli. Pa kad godina izda a prinosi iznevere, a ti lepo kod stranaca u fabriku da izvlačiš kablove ili pleteš čarape za 200 evra mesečno. Sve što je malo kompleksnije i tehnološki zahtevnije od toga treba uništiti (a pre toga ga okupati u medijskoj kanalizaciji).

Bl

@Nebojsa
To nije resenje problema.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj