BEG airport status
Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa izraelskom nacionalnom avio-kompanijom „EL AL“ Oznaka “LY” na pet nedeljnih letova Er Srbije iz Beograda za Tel Aviv / Foto: Air Serbia

Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa izraelskom nacionalnom avio-kompanijom „EL AL“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) i nacionalni avio-prevoznik Izraela, „EL AL“ potpisali su kod-šer sporazum, saopštio je srpski prevoznik.

„EL AL“ će dodati svoju oznaku “LY” na pet letova nedeljno koje Er Srbija obavlja između Beograda i Tel Aviva tokom letnje sezone.

Svečanost, kojom je obeleženo potpisivanje kod-šer sporazuma, održana je juče u Salonu Prve klase kompanije „EL AL“ na aerodromu Ben Gurion u Tel Avivu. Svečanosti su prisustvovali izvršni direktori obe avio-kompanije, kao i ambasador Republike Srbije u Izraelu, Milutin Stanojević.

– Tel Aviv je veoma važna destinacija za Er Srbiju, a saradnja sa EL AL-om će nam omogućiti rast poslovanja u Izraelu, zemlji sa kojom Srbija ima brojne kulturne i komercijalne veze – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Linija Er Srbije iz Beograda za Tel Aviv uspostavljena je u decembru 2013. godine i obavlja se avionom A319.

– Sporazum će doneti komercijalnu korist obema zemljama i raduje nas što će putnici EL AL-a sada moći da lete između Tel Aviva i Beograda pod oznakom LY – naveo je predsednik i generalni direktor avio-kompanije EL AL, David Maimon.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ciklon na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Ovo što ću sada da napišem nema veze sa ovom temom. Velika Tragedija koja je pogodila Severnu Makedoniju i spremnost R. Srbije da brzo reaguje i pomogne pokazala da je odluka o kupovini novih transportnih aviona opravdana i da baš zbog potencijalno velikih tragedija Srbija treba da pojača svoju flotu upravo sa avionima iz predhodnog…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Grubo...radi se o naglom pokretu antene nišanskog radara "u stranu i na dole (prema zemlji)" ,a zatim isključenje zračenja nišanskog radara. Ukoliko je ovo urađeno "na vreme", postoje dobre šanse da će protivradarska raketa promašiti cilj, čak i ako je već blizu. Nekada je dovoljno i samo isključiti zračenje, ali ako je protivradarska raketa nešto…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Lepo je objašnjeno u tekstu. Radar sa zemlje je ranije prestao da prati cilj, jer je na njega ispaljena protivradarska raketa. Tada je raketa izgubila cilj i nastavila svoj let balističkom putanjom i proletela pored avio-cisterni. Raketa se navodi uz pomoć radara sa zemlje, tako što se radarski snop reflektuje od cilja i prima na…

17. Mar 2025.Pogledaj

Batric Vukicevic na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li se poklapaju datumi ili cak vremenska minutaza lansiranja KUB-a, sa vremenom uocenim iz tankera? Na osnovu ovoga se sa sigurnoscu moze reci o kojoj se varijanti radi. Pozdrav

17. Mar 2025.Pogledaj