BEG airport status
A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate "A321neo sa CFM International LEAP-1A motorom biće sertifikovan u narednim mesecima"/ Foto: Airbus

A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate

A321neo opremljen „PurePower PW1100G-JM“ motorima kompanije „Pratt & Whitney“ dobio je zajedničke EASA i FAA sertifikate, saopštila je kompanija Erbas (Airbus).

– A321neo,najveći član A320neo porodice, završio je program sertifikacije nakon više od 350 časova leta tokom 130 obavljenih letova. Kampanja je takođe potvrdila da letelica dostiže željene performanse na polju doleta i utroška goriva nudeći ekološke benefite, uključujući i manji nivo buke. – rečeno je u Erbasu.

U kompaniji navode da je A321neo sa „Pratt & Whitney“ prva varijanta ove letelice koja je dobila sertifikat kao i da će A321neo sa „CFM International LEAP-1A“ motorom biće sertifikovan u narednim mesecima.

unnamed-12

Dokumente za prvi sertifikovan A321neo potpisali su Trevor Vuds , direktor zadužen za proces sertifikacije u EASA-i i Džefri Duven, menadžer Odseka za transportne letelice – Služba za sertifikaciju u FAA-u. Sertifikate su u ime kompanije Erbas primili izvršni potpredsednik kompanije Erbas i šef programera Didije Evrard i viši potpredsednik kompanije Erbas za A320neo program Klaus Roe.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj