BEG airport status
„Airbus“ osniva novi trening centar blizu Nju Delhija "Novi trening centar imaće kapacitet za obuku preko 8.000 pilota i 2.000 avio-inženjera tokom narednih 10 godina" / Foto: Airbus

„Airbus“ osniva novi trening centar blizu Nju Delhija

Kompanija Erbas najavila je otvaranje trening centra za obuku pilota i održavanje aviona u okolini Nju Delhija.  Njegovo otvaranje očekuje se tokom 2018. godine.

Centar će biti u punom vlasništvu Erbas grupe u Indiji, a treninge će držati Erbasovi instruktori za obuku. U njemu će se nalaziti četiri simulatora leta A320 aviona, sa prostorom za proširenje, saopštio je Erbas.

Obuke će biti prilagođena i za „ceo“ i za „neo“ letelice.

Novi centar će, kažu u kompaniji,  ubrzati tempo treninga kako bi veći broj polaznika bio pripremljen za isporuku A320 neo aviona Indiji. Od 2018. godine, novi trening centar imaće kapacitet za obuku preko 8.000 pilota i 2.000 avio-inženjera tokom narednih 10 godina.

– U proseku, očekuje se da će nedeljno po jedan Erbasov avion biti isporučen indijskim avio-prevoznicima tokom narednih 10 godina, čime će potreba za vrhunskom obukom avio-posade biti nepresušna –  istakao je Šrinivasan Dvarakanat, predsednik kompanije Erbas u Indiji.

U kompaniji navode da je razlog osnivanja centra „zadovoljavanje rastuće potrebe Indije za novim pilotima obučenim za upravljanje i rad na Erbasovim avionima“.

– Prema Erbasovim najnovijim globalnim tržišnim prognozama, Indiji će biti potrebno preko 1.600 putničkih i teretnih aviona do 2034. godine, a time novi piloti i avio-inženjeri.

Investicija u centar za obuku je strateška inicijativa kompanije Erbas koja je u skladu sa inicijativom vlade Indije pod nazivom „Skill India“, koja je pokrenuta 2015. godine kako bi omogućila razvoj širokog spektra naprednih veština na svom tržištu rada – rečeno je u Erbasu.

Kompanija Erbas je držala obuke za održavanje aviona u svom centru u Bangaloru od 2007. godine, a do sada je kroz obuku prošlo preko 2.750 avio-inženjera.

Za potrebe novog centra kompanija je napravila uži izbor odgovarajućih lokacija u blizini aerodroma u Delhiju. U Erbasu kažu da će uskoro početi da se radi na finalizaciji sporazuma za zemljište, izgradnju i montažu simulatora.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

XYZ na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Upravo to. Jednostavno previše novaca. Za te novce se već gleda avion 5. generacije pa da si stvarno miran 50 godina jer sa ovim nisi. Ja ne sumnjam da je kojim slučajem RH imala ne samo budžet već i volje i želje, da bi za te novce (koje je Srbija dala za Rafale F4), kupila…

05. Nov 2024.Pogledaj

tegljacmeta na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

@Srbofil Pa nece im se odobriti da se ne bi poremetio bitno odnos snaga na balkanu. Oni su kolonija kao i mi i vlasnicima ne treba da se budale kolju ako im to nije u interesu. Svakom normalnom je jasno da male drave nisu saveznici nego kolonije kojima se kaze sta da rade. Srbija je…

05. Nov 2024.Pogledaj

tegljacmeta na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Ne bas tacna tvrdnja. Jedini razlog zbog kog SCALP i Meteor Francuzi ne prave sami je jer su u vreme kad se pricalo o dizajnu istog politicki spektar okretao u nekom drugom smeru. Jedina protivnik su bili teroristi. Sva proizvodnja unutar EU/Zapada generalno je gledala nacine kako da smanji troskove istrazivanja i dizajna. Unutar EU…

05. Nov 2024.Pogledaj

Ma nemoj na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Ah, Hrvatska je očito otkrila tajnu formulu za modernizaciju vojske po "Vasalskom modelu". Kupiti Rafale za 1,1 milijardu s osnovnim naoružanjem – sjajno... Jer znamo kako to ide s ovakvim "savezničkim" ponudama: dobit ćeš avione, ali ćeš za svaki ozbiljniji potez trebati tražiti dozvolu od onih koji su ti ih prodali. I naravno, tu su…

04. Nov 2024.Pogledaj

K na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

Cisto kao dodatak, Hrvatska je 8 Black Hawkova platila samo 124 milijuna dolara, jer je pola vrijednosti posla (250 milijuna) platio SAD, u zamjenu za nase donirane mi-8ice Ukrajini.

04. Nov 2024.Pogledaj