BEG airport status
[FOTO REPORTAŽA] Bili smo na prvom letu Er Srbije za Veneciju Ceremonija otvaranja nove linije na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

[FOTO REPORTAŽA] Bili smo na prvom letu Er Srbije za Veneciju

Nova linija iz Beograda do Venecije avio-kompanije Er Srbije (Air Serbia) zvanično je uvedena danas specijalnim letom koji je tom prilikom organizovan, a kome su osim novinarskih ekipa prisustvovali i direktor srpskog nacionalnog avio-prevoznika, Dane Kondić, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović i ambasador Italije u Srbiji, Đuzepe Manco.

Prvi let, JU560, sleteo je na Aerodrom Marko Polo u Veneciji u 8:35 časova ujutro, gde su ga dočekali tradicionalni pozdrav „vodenim topovima“, kao i delegacija koju je predvodila Monika Skarpa, generalna direktorka kompanije SAVE Group koja upravlja italijanskim aerodromom.

Promotivni let obavljen je avionom tipa erbas A319, i to letelicom YU-APJ, koja je nazvana po Dejanu Stankoviću, poznatom srpskom fudbaleru koji živi u Italiji / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
Lepota u službi ceremonije. Presecanje vrpce za novu liniju na „Nikoli Tesli“ / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
„Bording“ / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

U kompaniji navode da prema procenama oko 70.000 ljudi poreklom iz Srbije živi u zoni koja gravitira ka Aerodromu Marko Polo te da se veruje da će upravo oni i imati koristi od nove vazdušne veze između Venecije i Beograda.

„…iako letite često…“ / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Tradicionalna podela sertifikata prvog leta prvim putnicima od strane direktora kompanije Daneta Kondića / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
Najniža promotivna cena karte do Venecije iznosiće 134 evra / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
Deo ceremonije na aerodromu „Marko Polo“ / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
Posle Rima i Milana, ovo je treća linija Er Srbije za Italiju / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Be

Jesu li ovo na slikama novi sicevi.

Pa ljudi moji, kako ovde neko da sedi?! Zguzvase se putnici. ;-)

Odgovori
De

Otprilike na dve plastične ploče stavljen najtanji sunđer presvučen skajem. Leteo sam na ovakvim sedištima sa LH. Sedeo sam kao veverica koliko mi je bilo „udobno“!

st

Sedišta su odlična. Ko ima problema sa leđima obožavaće ih, ko nema problema sa leđima dobiće ga.

Be

@Dejan

Neznam koliko si velik, ali novi sicevi nude vise mesta ispred kolena,
samo su malo uzi.
Nadam se da ne ides u teretanu i da nisi bas toliko sirok!? ;-)

Za letove do dva sata su optimalni, …kazu ljudi koji se u to razumeju.

De

To što i avio kompanija kaže „više“ zaboravi. Da ćeš da poveruješ u priču da će se sa tanjim sedištima dobiti dovoljno prostora da se u letelicu ubace dodatna tri reda sedišta a da razmak za noge ostane isti? Visok sam 190 ako te baš zanima i idem u teretanu ako te i to zanima. Svrha komentarisanja je da svako od nas ima pravo da iznese svoje mišljenje i da svoj komentar na članak. Različiti smo pa su i mišljenja različita. Ako ja sa leta izađem ukočen ili utrnuo briga me da li se neki „stručnjaci“ u to razumeju.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj

Nikola na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Ovaj ZU-23-2 deluje zanimljivo, bilo bi zanimljivo o njemu pročitati neku analizu. Deluje kao dosta jeftino vučeni sredstvo, kad se postavi na položaj nije preterano uočljiv. Interesantno.

17. Apr 2024.Pogledaj