Ceremonija otvaranja nove linije na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six
[FOTO REPORTAŽA] Bili smo na prvom letu Er Srbije za Veneciju
Nova linija iz Beograda do Venecije avio-kompanije Er Srbije (Air Serbia) zvanično je uvedena danas specijalnim letom koji je tom prilikom organizovan, a kome su osim novinarskih ekipa prisustvovali i direktor srpskog nacionalnog avio-prevoznika, Dane Kondić, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović i ambasador Italije u Srbiji, Đuzepe Manco.
Prvi let, JU560, sleteo je na Aerodrom Marko Polo u Veneciji u 8:35 časova ujutro, gde su ga dočekali tradicionalni pozdrav „vodenim topovima“, kao i delegacija koju je predvodila Monika Skarpa, generalna direktorka kompanije SAVE Group koja upravlja italijanskim aerodromom.
U kompaniji navode da prema procenama oko 70.000 ljudi poreklom iz Srbije živi u zoni koja gravitira ka Aerodromu Marko Polo te da se veruje da će upravo oni i imati koristi od nove vazdušne veze između Venecije i Beograda.
Otprilike na dve plastične ploče stavljen najtanji sunđer presvučen skajem. Leteo sam na ovakvim sedištima sa LH. Sedeo sam kao veverica koliko mi je bilo „udobno“!
st
stanimir
Sedišta su odlična. Ko ima problema sa leđima obožavaće ih, ko nema problema sa leđima dobiće ga.
Be
Beli
@Dejan
Neznam koliko si velik, ali novi sicevi nude vise mesta ispred kolena,
samo su malo uzi.
Nadam se da ne ides u teretanu i da nisi bas toliko sirok!? ;-)
Za letove do dva sata su optimalni, …kazu ljudi koji se u to razumeju.
De
Dejan
To što i avio kompanija kaže „više“ zaboravi. Da ćeš da poveruješ u priču da će se sa tanjim sedištima dobiti dovoljno prostora da se u letelicu ubace dodatna tri reda sedišta a da razmak za noge ostane isti? Visok sam 190 ako te baš zanima i idem u teretanu ako te i to zanima. Svrha komentarisanja je da svako od nas ima pravo da iznese svoje mišljenje i da svoj komentar na članak. Različiti smo pa su i mišljenja različita. Ako ja sa leta izađem ukočen ili utrnuo briga me da li se neki „stručnjaci“ u to razumeju.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.
@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…
Beli
Jesu li ovo na slikama novi sicevi.
Pa ljudi moji, kako ovde neko da sedi?! Zguzvase se putnici. ;-)
Dejan
Otprilike na dve plastične ploče stavljen najtanji sunđer presvučen skajem. Leteo sam na ovakvim sedištima sa LH. Sedeo sam kao veverica koliko mi je bilo „udobno“!
stanimir
Sedišta su odlična. Ko ima problema sa leđima obožavaće ih, ko nema problema sa leđima dobiće ga.
Beli
@Dejan
Neznam koliko si velik, ali novi sicevi nude vise mesta ispred kolena,
samo su malo uzi.
Nadam se da ne ides u teretanu i da nisi bas toliko sirok!? ;-)
Za letove do dva sata su optimalni, …kazu ljudi koji se u to razumeju.
Dejan
To što i avio kompanija kaže „više“ zaboravi. Da ćeš da poveruješ u priču da će se sa tanjim sedištima dobiti dovoljno prostora da se u letelicu ubace dodatna tri reda sedišta a da razmak za noge ostane isti? Visok sam 190 ako te baš zanima i idem u teretanu ako te i to zanima. Svrha komentarisanja je da svako od nas ima pravo da iznese svoje mišljenje i da svoj komentar na članak. Različiti smo pa su i mišljenja različita. Ako ja sa leta izađem ukočen ili utrnuo briga me da li se neki „stručnjaci“ u to razumeju.