BEG airport status
Obavljen inauguralni let Eurovingsa na liniji Diseldorf-Zagreb Tokom zimskog i letnjeg reda letenja Eurovings će spajati Diseldorf i Zagreb tri puta nedeljno / Foto: Eurowings

Obavljen inauguralni let Eurovingsa na liniji Diseldorf-Zagreb

Konferencija povodom inauguralnog leta Eurovingsa na liniji Diseldorf-Zagreb održana je danas u hrvatskoj prestonici, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, to je peti grad prema kojem Eurovings saobraća iz Zagreba, pri čemu su već uspostavljeni letovi za Berlin, Hamburg, Keln i Štutgart.

Tim povodom, direktorka Turističke zajednice Grada Zagreba Martina Bienenfeld rekla je kako se na taj način stvara jedinstvena prilika za širenje tržišta i lakšu dostupnost glavnog grada Hrvatske, kao i cele zemlje posetiocima iz Nemačke i svih krajeva sveta:

– S tim u vezi, istaknula bih kako je hrvatski glavni grad, od siječnja (januara) do rujna (septembra) ove godine, posjetilo 14% (52.302) više gostiju iz Njemačke koji su ostvarili porast od 11% u noćenjima (94.301). Isto tako, gosti iz Njemačke pozicionirani su među najbolje goste po dužini ostanka u Zagrebu te su uvijek u samom vrhu liste posjetitelja našeg grada. –

Od sada Eurovings spaja Zagreb sa petom nemačkom destinacijom / Foto: Eurowings

Konferenciji su prisustvovali i predstavnici kompanije Eurovings – menadžer za razvoj destinacija Ivan Oreč i regionalni menadžer Markus Leopold, koji su potvrdili da taj avio-prevoznik beleži odlične rezultate na hrvatskom tržištu.

– Drago nam je da smo uveli petu po redu liniju prema Zagrebu iz Njemačke te očekujemo 200.000 putnika u 2018. godini na tim linijama. Planiramo u narednom razdoblju dodatno povećati broj linija i destinacija prema Hrvatskoj te se fokusirati na smanjenje sezonalnosti u zemlji. – objasnio je Oreč.

Po broju putnika i destinacija Eurovings drugi u Hrvatskoj / Foto: Eurowings

Upravo je po broju putnika i destinacija taj nemački avio-prevoznik drugi u Hrvatskoj, a na evropskom nivou jedna od najbrže rastućih vazduhoplovnih kompanija, kažu iz Eurovingsa i dodaju:

– U 2017. godini tvrtka je imala ekspanziju od 60% na hrvatskom tržištu s oko 900.000 putnika na linijima prema i od Hrvatske, a letovi su imali popunjenost od oko 90%. –

Kako navode, tokom zimskog i letnjeg reda letenja Eurovings će spajati Diseldorf i Zagreb tri puta nedeljno – utorkom, četvrtkom i subotom.

Broj putnika i destinacija nisu jedino po čemu se kompanija ističe – interesantna grafika za Noć veštica / Foto: Eurowings

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Be

I tako, jos jedna perspektivna aviokomoanija koju krasi bezidejno vodstvo, odlazi u povjest.
Pocivala u miru CTN!

Odgovori
BB

Kako misliš bezidejno? Pa imali su razne ideje (i sproveli u stvarnost čak): prodaja slotova, prodaja motora, uzimanje istih na lizing (a ispao pušing), razne NEO kombinacije…
A direktor je dobio nagradno odsustvo u nekoj novoj sretnoj kompaniji…

De

Eurowings (Germanwings) ne hvala! Da se češem po glavi da li će opet neki Andreas Lubic pilotirati u njihovom avionu.

Odgovori
Sa

Nezreo komentar

Be

Po toj logici, ti u avion sjeo nisi.

Za

Izvrsna vijest, čak milenijska a naročito kad dolazi iz zemlje u kojoj se iz crne rupe pretače u još crnju.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Meni nije jasno zasto ne moze i obuka i dezurna para. Da li je obuka pravi razlog? Pa to je avion, nije leteci tanjir, niti su ti ljudi tek juce seli u kokpit. Malo se preteruje sa tom mistifikacijom obuke na modernim borbenim avionima. Pa i u Srbiji klinci netom sa akademije lete MiG-29.

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Slovenija se odlucila da nema lovacku avijaciju, a oni su svojim rezultatima do sada pokazali da znaju sta rade! Protiv koga Madjari, Slovaci, Hrvati i ini planiraju dizati te avione? Jedna je stvar imati par stotina tenkova i transportera, a sasvim druga letelice koje po komadu kostaju par stotina miliona. Neefikasno je imati 5 mikro…

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Pajo Nikakvih prava se niko ne odriče. Prosto kad imaš ograničene resurse, onda se optimizuju troškovi. Holandija ima 17 miliona stanovnika i BDP 1.2 triliona dolara. Vojni budžet Holandije je kao republički budžet HR. HR bi morala podići budžet za trećinu da bi dostigla nivo Srbije, a Srbija je baš mala ekonomski i vojno i…

02. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pajo, jako dobro ste to objasnili. Hrvatska ima jako negativna iskustva iz recentne prošlosti i nikako se, zbog smještaja u i danas problematičnoj regiji, ne može uspoređivati s dosta drugih članica NATO saveza koje se ne nalaze u hrvatskoj situaciji. A kao zemlji ipak relativno pristojne ekonomije koja raste iz godine u godinu nije joj…

02. Dec 2024.Pogledaj