BEG airport status
Emirates uveo liniju za Zagreb Na ruti Dubai - Zagreb putnici će regularno leteti avionom B777-300 / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Emirates uveo liniju za Zagreb

Avio-kompanija „Emirates“ obavila je svoj prvi let iz Dubaija za Zagreb u četvrtak, a putnike je do aerodroma „Franjo Tuđman“ prevezao B777-300, saopšteno je sa tog aerodroma.

B777 poleteo je iz Dubaija u 8.15 časova, a u Zagreb sleteo u 12.20 časova, dok je povratni let trajao od 15.35 do 23:05 časova.

Prvi let ozvaničen je vodenim pozdravom, a ceremoniji povodom njegovog dočeka na novom terminalu „Tuđmana“ prisustvovali su izvršni potpredsednik i direktor komercijalnih poslova kompanije Emirates Thierry Antinori, viši potpredsednik i voditelj komercijalnih poslova za Evropu i Rusiju Thierry Aucoc, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli, veleposlanik Ujedinjenih Arapskih Emirata za Hrvatsku Ali Al Ahmed,  direktor Međunarodne zračne luke Zagreb Jacques Feron, kao i brojni partneri iz Hong Konga, Indije i Kine.

Prvi let tradicionalno pozdravljen vodenim topovima / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

– Na spomenutoj ruti putnici će letjeti Boeingom 777-300ER, zrakoplovom s konfiguracijom u tri klase te će moći birati između 8 privatnih apartmana u prvoj klasi, s automatiziranim kliznim vratima za povećanu privatnost, uključujući i osobni mini bar te sjedala koja se mogu potpuno polegnuti, 42 ležajna sjedala u poslovnoj klasi te čak 310 prostranih sjedala u ekonomskoj klasi. – rečeno je sa Aerodroma.

Avion dočekali predstavnici Emiratesa, Međunarodne zračne luke Zagreb i saradnici iz inostranstva / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Novi dnevni let donosi putnicima iz Hrvatske povezanost s više od 80 svjetskih destinacija u globalnoj mreži Emiratesa i obrnuto. Putovanja iz Šangaja, Pekinga, Bangkoka i Kuala Lumpura, Sydneyja i Melbournea tako su putnicima dostupna uz samo jedno zaustavljanje u Dubaiju.  – saopšteno je sa „Tuđmana“.

Novim letom Zagreb povezan sa više od 80 svetskih destinacija u globalnoj mreži Emiratesa / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Krajem januara Tango Six objavio je analizu o uvođenju linije ove zalivske kompanije za Zagreb. O tome zašto je dolazak Emiratesa toliko bitan pisao je naš redovni kolumnista iz Zagreba, Alen Šćuric.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

st

Da li se isplati Emirates-u da salje avion u koji moze stati 364 putnika u Zagreb? Jako interesantno.
Ne osporavam potrebu te linije (mada je i to tema za sebe), ali B777… Nisam ubedjen da ce popunjenost biti blizu potrebne.

Odgovori
Ze

Vjerovatnosu pametniji od tebe,napamet otvaraju linije iz za….je.svasta od tebe prijatelju…

to

ili to ili a380(:

Du

Pa nemaju drugu opciju ili B777 ili A380.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj