BEG airport status
Sindikati „Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni“: Nejasno zašto najuspešnija avio-kompanija u okruženju gasi svog hendling agenta Ta tri sindikata podržala su odluku o prelasku radnika ASGS u sastav "Nikole Tesle" / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Sindikati „Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni“: Nejasno zašto najuspešnija avio-kompanija u okruženju gasi svog hendling agenta

Kako smo juče preneli saopštenje Sindikata „Sloga Aerodrom Nikola Tesla“, nakon odluke i potpisivanja ugovora, 340 radnika kompanije „Er Srbija zemaljski servis“ (ASGS) radiće u sastavu “AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd”.

Sindikat je podržao tu odluku, objašnjavajući da će na taj način veliki broj radnika umesto „na ulici ostati u poslu“ i dodao:

– Mi ne možemo i nećemo biti protiv prijema tih radnika, budući da se među ostalim sindikatima na Aerodromu provlači ocena da će dolaskom ovih radnika biti ugroženi sadašnji, što nije tačno, jer postoji stalna potreba za upošljavanjem nove radne snage usled povećanja obima saobraćaja. –

Tim povodom oglasili su se i „Sindikat Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni Sindikat“ Aerodroma Nikola Tesla. Kako navode na njihovoj zvaničnoj stranici Sindikat ANT „Zajedno“, oni podržavaju odluku ne ulazeći u pravnu formu preuzimanja zaposlenih i angažovanih kompanije ASGS i njihovo zapošljavanje i angažovanje u kompaniju „AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd“:

–  Očekujemo da sve kolege preuzete iz kompanije ASGS dobiju adekvatna radna mesta. Ipak, moramo da napomenemo da nam je nejasno zašto najbolja i najuspešnija avio-kompanija u okruženju (Er Srbija), praktično „gasi“ svoju „ćerka firmu“, registrovanog handling agenta, prebacivanjem najvećeg dela svojih zaposlenih i angažovanih u AD Aerodrom Nikola Tesla, da bi kao zaposleni Aerodroma nastavili da obavljaju iste poslove koje su obavljali i u ASGS.

„Očekujemo da sve kolege preuzete iz kompanije ASGS dobiju adekvatna radna mesta“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Iz svega navedenog, ne razumemo konstataciju sindikata Sloga Aerodrom Nikola Tesla, da se „među ostalim sindikatima aerodroma provlači ocena da će preuzimanjem zaposlenih kompanije ASGS, biti ugroženi sadašnji zaposleni u kompaniji Aerodrom Nikola Tesla“.

Trenutno imamo mnogo ozbiljnijih problema od odgovaranja na neosnovane optužbe jednog sindikata, koji ovu, veoma kompleksnu situaciju na aerodromu koristi zarad dobijanja sitnih sindikalnih poena, u smislu vrbovanja novozaposlenih kolega da pristupe njihovom sindikatu.

Tri reprezentativna sindikata, potpisnika ovog saopštenja, u ovom trenutku bore se za produženje roka važenja Kolektivnog ugovora, vraćanja 10 % umanjene zarade, obezbeđenja što boljeg statusa svih zaposlenih na Aerodromu pred moguće davanje Aerodroma u koncesiju, rešavanja životnih svakodnevnih problema naših zaposlenih.
Sindikati ZAJEDNO, ASNS i NEZAVISNI, ostaju čvrsto na kursu poštovanja Zakona o radu, Kolektivnog ugovora i očuvanja stečenih prava svih zaposlenih u kompaniji AD Aerodrom Nikola Tesla i od tih stavova nećemo odustati. –

Otkazana tribina o koncesiji u Muzeju vazduhoplovstva

Prema navodima ta tri sindikata na njihovoj zvaničnoj stranici, tribina koja je juče trebalo da bude održana u Muzeju vazduhoplovstva, otkazana je jer im je direktor ove institucije otkazao dobrodošlicu:

– Tribinu moramo preseliti u drugi prostor, i nadamo se da cemo dobiti odobrenje da je održimo u salonu Beograd, o čemu ćemo vas obavestiti u najkraćem roku. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ve

1000 ljudi radi po krajnje nepovoljnim uslovima i dodje 340 iz „drzavnog projekta“ i odmah potpisuju na neodredjeno. A sta je sa „NEMA ZAPOSLJAVANJA U JAVNOM SEKTORU“???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

RS je u specifičnoj poziciji, ne moze da uveze 12,7mm kalibar za oklopna vozila, a kamo li nešto složenije. Mudrovanje o specifikacijama pri nabavkama ostavite za narode koji ne žive pod okupacijom. Kupuje se šta se može i od koga ae može.

06. Apr 2025.Pogledaj

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj