BEG airport status
Stoti A380 od danas u floti kompanije Emirates; Očekuje se nabavka još 42 letelice Avion opremljen novim "On board Lounge-om" biće predstavljen na predstojećem Dubai Air Show-u / Foto: Emirates

Stoti A380 od danas u floti kompanije Emirates; Očekuje se nabavka još 42 letelice

Kompanija Emirates proslavila je danas uključivanje stotog vazduhoplova A380 u svoju flotu u Erbasovom centru za isporuku u Hamburgu, saopštio je taj avio-prevoznik.

Proslavi su prisustvovali predsednik Upravnog odbora Emiratesa Ahmed bin Saeed Al-Maktoum, zatim direktor kompanije Tim Klark, izvršni direktor Erbasa Tom Enders, direktor sektora za korisnike i usluge Rols Rojsa Dominik Horvud, ambasador Ujedinjenih Arapskih Emirata u Nemačkoj Ali Al Ahmed, kao i Senator za privredu, promet i inovacije grada Hamburga Frank Horč.

– Za Emirates je A380 uspeh. Uspeli smo da ga koristimo na aerodromima sa ograničenim prilazima, kao i na regionalnim i tzv. ‘sekundarnim’ aerodromima gde smo povećali potražnju putnika. Ostajemo predani programu i nastavićemo blisku saradnju sa Erbasom i našim partnerima, te se izuzetno radujemo primanju preostala 42 naručena aviona. – rekao je tom prilikom Ahmed bin Saeed Al-Maktoum.

Tokom prethodne i ove godine Emirates nabavio 19 novih A380 /Foto: Emirates
Delegacija i specijalan livery / Foto: Emirates

Kako navode iz Emiratesa, A380 pokreću motori Rols Rojsa, a avion je konfigursan u tri kabinske klase, sa 14 privatnih apartmana u prvoj klasi, 76 sedišta u poslovnoj i 426 mesta u ekonomskoj klasi. Takođe, opremljen je novim i dodatno poboljšanim „On board Lounge-om“, a u planu je da bude predstavljen na predstojećem Dubai Air Show-u i nakon toga pušten u promet.

Statistika: Emirates
Statistika: Emirates

Emirates je do sada naručio 142 aviona A380 ukupne vrednosti od 61 milijarde američkih dolara, a tokom prethodne i ove godine 19 novih A380, što je najveći broj ostvaren u toku jedne finansijske godine, navode iz te avio-kompanije.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj