BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore za Montenegro erlajns iz budžeta izdvaja 5,2 miliona evra Novac za civilno vazduhoplovstvo biće usmeren Montenegro erlajnsu za plaćanje dospelih obaveza / Foto: Printscreen

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore za Montenegro erlajns iz budžeta izdvaja 5,2 miliona evra

Vlada Crne Gore utvrdila je na današnjoj sednici Predlog zakona o izmenama Zakona o budžetu Crne Gore za 2017. godinu kojim je predviđeno izdvajanje dodatnih 5,2 miliona evra za Montenegro erlajns, saopšteno je upravo na konferenciji Vlade.

Tim povodom, Ministar finansija Darko Radunović rekao je da su budžetski prihodi Crne Gore u prvih jedanaest meseci uvećani za 64 miliona evra u odnosu na uporedni period prethodne godine i dodao:

– Do kraja godine očekuje se da ukupno uvećanje bude oko 90 miliona evra u odnosu na 2016. godinu. To je dalo Vladi mogućnost da, između ostalog, izdvoji novac i za program civilnog vazduhoplovstva, odnosno Montenegro erlajnsu u iznosu od 5,2 miliona evra. Radili smo bolje od plana i time obezbedili više novca i to nam je dalo priliku da dodatna sredstva raspodijelimo gdje smo procjenili da je najpotrebnije, tačnije da izmirimo obaveze koje su već dospijele. –

Kako je objasnio, novac za civilno vazduhoplovstvo biće usmeren Montenegro erlajnsu za plaćanje dospelih obaveza prema Celestialu, Eurocontrolu, kompanijama Embraer, Rolls Royceu, Fokker Techniku, kao i Generali osiguranju.

Prema rečima izvora iz Vlade Crne Gore, iako još uvek nije doneta konačna odluka o sudbini Montenegro erlajnsa, Vlada do donošenja odluke, što se očekuje na proleće, neće dopustiti da kompanija ode u stečaj.

Podsetimo, SMATSA je u više navrata blokirala račun Montenegro erlajnsa, pri čemu je poslednji put bio u septembru ove godine, kada je, kako su pisale crnogorske „Vijesti“, Vlada Crne Gore odlučila da taj dug plati tako što će Aerodromi svoju dobit od 2,3 miliona založiti u Hipotekarnoj banci kao garanciju za kredit te avio-kompanije.

Takođe, Montenegro erlajns je tokom septembra od Prve banke uzeo dva nova kratkoročna kredita, dok je ranije ove godine zbog nesplaćenih plata Nezavisni sindikat linijskih pilota te avio-kompanije Upravnom odboru uputio upozorenje o obustavljanju saobraćaja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Iv

Znaci ovako, ako nacionalna avio kompanija pokusava da odrzava veze sa mestima koje ta drzava smatra bitnim ili strategiskim maltene po difoltu ce biti u gubitku I drzava ce je morati dotirati da nepropadne. Ako propadne letecemo direktno samo do par destinacija gde nam LH odredi I to skupo a nedaj boze nesto specijalno onda cemo da presedamo I placamo duple aerodromske takse. Rasturan jedinstvenog jugoslovenskog trzista je bila nevidjena greska za nas, pojedose nas ove evropske I americke ajkule!

Odgovori
Vo

Sve ce ovo LH da pojede u narednih 5-7 godina.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj