BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore za Montenegro erlajns iz budžeta izdvaja 5,2 miliona evra Novac za civilno vazduhoplovstvo biće usmeren Montenegro erlajnsu za plaćanje dospelih obaveza / Foto: Printscreen

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore za Montenegro erlajns iz budžeta izdvaja 5,2 miliona evra

Vlada Crne Gore utvrdila je na današnjoj sednici Predlog zakona o izmenama Zakona o budžetu Crne Gore za 2017. godinu kojim je predviđeno izdvajanje dodatnih 5,2 miliona evra za Montenegro erlajns, saopšteno je upravo na konferenciji Vlade.

Tim povodom, Ministar finansija Darko Radunović rekao je da su budžetski prihodi Crne Gore u prvih jedanaest meseci uvećani za 64 miliona evra u odnosu na uporedni period prethodne godine i dodao:

– Do kraja godine očekuje se da ukupno uvećanje bude oko 90 miliona evra u odnosu na 2016. godinu. To je dalo Vladi mogućnost da, između ostalog, izdvoji novac i za program civilnog vazduhoplovstva, odnosno Montenegro erlajnsu u iznosu od 5,2 miliona evra. Radili smo bolje od plana i time obezbedili više novca i to nam je dalo priliku da dodatna sredstva raspodijelimo gdje smo procjenili da je najpotrebnije, tačnije da izmirimo obaveze koje su već dospijele. –

Kako je objasnio, novac za civilno vazduhoplovstvo biće usmeren Montenegro erlajnsu za plaćanje dospelih obaveza prema Celestialu, Eurocontrolu, kompanijama Embraer, Rolls Royceu, Fokker Techniku, kao i Generali osiguranju.

Prema rečima izvora iz Vlade Crne Gore, iako još uvek nije doneta konačna odluka o sudbini Montenegro erlajnsa, Vlada do donošenja odluke, što se očekuje na proleće, neće dopustiti da kompanija ode u stečaj.

Podsetimo, SMATSA je u više navrata blokirala račun Montenegro erlajnsa, pri čemu je poslednji put bio u septembru ove godine, kada je, kako su pisale crnogorske „Vijesti“, Vlada Crne Gore odlučila da taj dug plati tako što će Aerodromi svoju dobit od 2,3 miliona založiti u Hipotekarnoj banci kao garanciju za kredit te avio-kompanije.

Takođe, Montenegro erlajns je tokom septembra od Prve banke uzeo dva nova kratkoročna kredita, dok je ranije ove godine zbog nesplaćenih plata Nezavisni sindikat linijskih pilota te avio-kompanije Upravnom odboru uputio upozorenje o obustavljanju saobraćaja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Iv

Znaci ovako, ako nacionalna avio kompanija pokusava da odrzava veze sa mestima koje ta drzava smatra bitnim ili strategiskim maltene po difoltu ce biti u gubitku I drzava ce je morati dotirati da nepropadne. Ako propadne letecemo direktno samo do par destinacija gde nam LH odredi I to skupo a nedaj boze nesto specijalno onda cemo da presedamo I placamo duple aerodromske takse. Rasturan jedinstvenog jugoslovenskog trzista je bila nevidjena greska za nas, pojedose nas ove evropske I americke ajkule!

Odgovori
Vo

Sve ce ovo LH da pojede u narednih 5-7 godina.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj