BEG airport status
Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno "Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja."/Foto: Aerodrom "Konstantin Veliki"

Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno

Aerodrom „Konstantin Veliki“ demantuje pisanja domaćih medija da je niška vazdušna luka zatvorena za saobraćaj zbog loših vremenskih uslova.

– Povodom vesti koja se pojavila u medijima da je Aerodrom Konstantin Veliki u Nišu zatvoren za saobraćaj zbog snega na pisti, obaveštavamo javnost da se redovni  avio saobraćaj na aerodromu odvija normalno bez obzira na vremenske uslove i da su svi letovi realizovani bez ikakvih problema i bez kašnjenja.

Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja. Informacija koju su pojedini mediji preneli je netačna, zlonamerna i nanosi veliku štetu aerodromu Konstantin Veliki. – saopštio je niški aerodrom.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

K

Odnedavno sam postao zaljubljenik aviona i svega oko toga. Bas me interesuje kome je u interesu da omalovazava Niski aerodrom? U zivotu nisam bio u Nisu ali ovakve stvari me izbace iz takta. Citam Vas redovno ali pola skracenica ne rezumem, nema veze, naucicu! Voleo bi kada bi Alen (njega najbolje razumem) pojasnio Ko i Kakav interes ima da opljuje Aerodrom u Nisu. Svi mi imamo FR24 i tamo se sve vidi. Ako ima kasnjenja, a ima, to nije do Aerodroma i osoblja na aerodromu vec do kompanije koja izvodi taj let. Puno pozdrava

Odgovori
V

Dugačka je lista na kojoj piše ko sve pljuje po Aerodromu Niš. Kad bi imalo mesta da se objavi mnogi bi se iznenadili ko je na toj listi.
Mnogi koji bi trebali da podržavaju Aerodrom Niš rade svesno protiv njega. Većina su na ili oko vlasti, ali ne u Nišu. Ne šalim se.

A

Ne sviđa se nekima što ono što je osuđeno na propast funkcioniše. Samo da se pregleda arhiva vesti o niškom aerodromu na Tangosix-u, od početka rada portala do danas, i pametnom dosta. Na šta je ličio samo ovaj aerodrom 2014. godine… a i godinama pre toga, na aerodrom je uglavnom samo ime asociralo na delatnost preduzeća.
Jel znate neku firmu u Srbiji koja je uvela minimalac da bi opstala? Bunili su se i za smanjenje od 10% na debele zarade…
2014 godina – 1335 putnika,
2015. godina – 36258 putnika,
2016. godina – 124917 (izvor sajt aerodroma).

Odgovori
t

I mene zanima ko osudjuje Niški aerodrom dok nezadrživo hrli napred, po prvi put i kao nikada do sada u novijoj istoriji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj