BEG airport status
LYBE 1714:00 Z 320°09KT CAVOK 27/13 Q1012 NOSIG=
Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika Poslovni rezultat bolji za 1,6 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika

U prvih šest meseci ove godine u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, kompanija Montenegro erlajns opslužila je skoro 230.000 putnika, što je na istom nivou kao i prethodne godine, saopštio je taj avio-prevoznik.

Poslovni rezultat za prvih šest meseci 2017. godine u odnosu na prošlogodišnje polugodište bolji je za 1,6 miliona eura, navode iz kompanije i dodaju:

– Od oko 300.000 putnika koje smo planirali da prevezemo u periodu ljetnje turističke sezone u periodu od 1. juna do 30. septembara, već u junu smo prevezli 63.000 putnika, što je za 800 putnika više, sa avionom manje i 22 leta manje, u odnosu na jun mjesec prošle godine. U tom periodu prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

„Prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima“ / Foto: Montenegro Airlines

Kako navode, u planu je da u 2017. godini taj avio-prevoznik opsluži više od 550.000 putnika, od čega će polovina biti dolazni putnici. Ipak, u crnogorskim medijima sve češće su ocene da Monterengro erlajnsu preti bankrot, što ta kompanija demantuje i smatra neutemeljenim:

– Radi se o spekulacijama i podmetanjima, a jedino su mjerodavni ostvareni rezultati. Kompanija normalno funkcioniše, ispunjava sve svoje obaveze, ostvaruje dobar poslovni rezulat, i tako će biti i u narednom periodu uprkos svim spoljašnjim i unutrašnjim otežavajućim okolnostima koje se za sada uspješno savlađuju. –

Menadžment kompanije zajedno sa resornim ministarstvom i ministarstvom finansija na bazi proračuna i predikcija radi na dugoročnom i održivom rešavanju statusa nacionalne avio-kompanije, kaže taj prevoznik i dodaje:

– To je jedina istina, a sve ostalo su proizvoljne manipulacije iz debele hladovine, dok kompanija u jeku ljetnje sezone prevozi između 2.500 i 3.000 putnika dnevno. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

R

Koja firma naravno da ne perti bankrot dokle god vlada Crne Gore presipa pare iz narodnih džepova u vaše nesposobne novčanike. Protivzakonito davanje pomoći koje je sakriveno velom državne tajne.

Odgovori
B

Apsolutno tačno. Samo, ne bih se složio da su im novčanici nesposobni. To je jedino kod njih što je sposobno.

I

Ajmo da pricamo malo realno. Strajk pilota U MGX koji se skoro zavrsio zbog nesiplacenih plata? Svaka kompanija cak i ako posluje u minusu dok ne dotakne samo dno ima novca da isplati plate svojim zaposlenima.
Drugo, 22 linije manje nego proslo godine? Sta to govori? Da li su se te 22 neprofitabilne linije zamenile novim, profitabilnijim? Nisu.
Dalje, to sto MGX racuna da je prevezao putnike kroz codeshare partnere ok, moze da stoji u neku ruku, ali naravno nerealno je da MGX ima neki veliki profit od toga, kompanija ce najveci prihod imati ako je operating career a ne marketing career svojim putnicima.
Kompanija mozda funkcionise najbolje u letnjoj sezoni jer su avioni popunjeniji, ali ne zivi se od leta do leta. Mreza letova je jako tanka logicvno shodno raspolozivim avionima i osobljem i naravno na kraju novcem.
Ni jedna kompanija koja posluje dobro ne trazi strateskog partnera jer se u tome na neki nacin gubi integritet, nego ako ima suficit onda taj suficit ulaze u dalji razvoj kompanije kroz nove avione, osobolje.
Zemlje regiona odrzavaju avio-kompanije jer je to jedan simbol nacionalnog identiteta i ponosa, i to je potpuno normalna stvar. I druge vlade po svetu pomazu svoje avio-kompanije naravno kroz transakcije koje se bas ne mogu tako lako dokazati, i sve je to normalno, ali ono sto nije normalno je da usta budu puna „uspesnog“ poslovanja a situacija je naravno potpuno drugacija.
Avio-kompanija je skupa stvar i nije sramota da zemlja nema nacionalnu kompaniju primer: Madjarska, zemlja EU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mislim dakle ne postojim na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

A šta će im PZO ili PVO pa oni su u NATO. Koja je realna opasnost za njih ima li je.Istocni susjed. Budi Bog s nama. Možda u crticu. Oni su i bez Stingera Mistrala F 16 ili nekog Gripena realno bezbedni. Trebalo bi tren oka u slučaju agresije da se koalicija obruši na protivnika.…

17. Jul 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

@Aleksa Radojičić to,sto je SRJ imala zastitu do 5000m nije nimalo pomoglo. Umesto da juri pojedinacne tenkove,ukopane ko zna gde,NATO je krenuo u razrusenje kompletne ekonomske infrastrukture Srbije,mostove,elektrane,fabrike,pa onda visokotacnim oruzjem sta god hoce i gde god hoce u Srbiji, kao na primer odredjeni prozor kancelarije odredjenog ministra u sred centra Beograda,i zgradu RTS u…

17. Jul 2019.Pogledaj
17. Jul 2019.Pogledaj

Polako na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

Pa ne moze sve preko noci. Naruceno je dosta toga, ali nisu to igracke da stignu za sedam dana...Polako, stice jos sto sta. Najbitnije je da se zaustavio trend slabljenja moci VS, i da se krenulo sa jacanjem iste.

17. Jul 2019.Pogledaj

Masta moze svasta na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

@aha Sobzirom da je tokom nato agresije jedva naceta Treca Armija ( unisteno i osteceno 39 oklopnjaka, a samo tenkova bilo 300.) a Prva Armija bila znatno jaca od druge dve, ne znam kako dodjoste do zakljucka da su nas 'rasturili'? Mozda po izvestajima CNN-a i BBC-a gde se govorilo da je 90% tehnike VJ…

17. Jul 2019.Pogledaj

Send this to a friend