BEG airport status
Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika Poslovni rezultat bolji za 1,6 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika

U prvih šest meseci ove godine u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, kompanija Montenegro erlajns opslužila je skoro 230.000 putnika, što je na istom nivou kao i prethodne godine, saopštio je taj avio-prevoznik.

Poslovni rezultat za prvih šest meseci 2017. godine u odnosu na prošlogodišnje polugodište bolji je za 1,6 miliona eura, navode iz kompanije i dodaju:

– Od oko 300.000 putnika koje smo planirali da prevezemo u periodu ljetnje turističke sezone u periodu od 1. juna do 30. septembara, već u junu smo prevezli 63.000 putnika, što je za 800 putnika više, sa avionom manje i 22 leta manje, u odnosu na jun mjesec prošle godine. U tom periodu prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

„Prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima“ / Foto: Montenegro Airlines

Kako navode, u planu je da u 2017. godini taj avio-prevoznik opsluži više od 550.000 putnika, od čega će polovina biti dolazni putnici. Ipak, u crnogorskim medijima sve češće su ocene da Monterengro erlajnsu preti bankrot, što ta kompanija demantuje i smatra neutemeljenim:

– Radi se o spekulacijama i podmetanjima, a jedino su mjerodavni ostvareni rezultati. Kompanija normalno funkcioniše, ispunjava sve svoje obaveze, ostvaruje dobar poslovni rezulat, i tako će biti i u narednom periodu uprkos svim spoljašnjim i unutrašnjim otežavajućim okolnostima koje se za sada uspješno savlađuju. –

Menadžment kompanije zajedno sa resornim ministarstvom i ministarstvom finansija na bazi proračuna i predikcija radi na dugoročnom i održivom rešavanju statusa nacionalne avio-kompanije, kaže taj prevoznik i dodaje:

– To je jedina istina, a sve ostalo su proizvoljne manipulacije iz debele hladovine, dok kompanija u jeku ljetnje sezone prevozi između 2.500 i 3.000 putnika dnevno. –

Komentari

I

Ajmo da pricamo malo realno. Strajk pilota U MGX koji se skoro zavrsio zbog nesiplacenih plata? Svaka kompanija cak i ako posluje u minusu dok ne dotakne samo dno ima novca da isplati plate svojim zaposlenima.
Drugo, 22 linije manje nego proslo godine? Sta to govori? Da li su se te 22 neprofitabilne linije zamenile novim, profitabilnijim? Nisu.
Dalje, to sto MGX racuna da je prevezao putnike kroz codeshare partnere ok, moze da stoji u neku ruku, ali naravno nerealno je da MGX ima neki veliki profit od toga, kompanija ce najveci prihod imati ako je operating career a ne marketing career svojim putnicima.
Kompanija mozda funkcionise najbolje u letnjoj sezoni jer su avioni popunjeniji, ali ne zivi se od leta do leta. Mreza letova je jako tanka logicvno shodno raspolozivim avionima i osobljem i naravno na kraju novcem.
Ni jedna kompanija koja posluje dobro ne trazi strateskog partnera jer se u tome na neki nacin gubi integritet, nego ako ima suficit onda taj suficit ulaze u dalji razvoj kompanije kroz nove avione, osobolje.
Zemlje regiona odrzavaju avio-kompanije jer je to jedan simbol nacionalnog identiteta i ponosa, i to je potpuno normalna stvar. I druge vlade po svetu pomazu svoje avio-kompanije naravno kroz transakcije koje se bas ne mogu tako lako dokazati, i sve je to normalno, ali ono sto nije normalno je da usta budu puna „uspesnog“ poslovanja a situacija je naravno potpuno drugacija.
Avio-kompanija je skupa stvar i nije sramota da zemlja nema nacionalnu kompaniju primer: Madjarska, zemlja EU.

Odgovori
R

Koja firma naravno da ne perti bankrot dokle god vlada Crne Gore presipa pare iz narodnih džepova u vaše nesposobne novčanike. Protivzakonito davanje pomoći koje je sakriveno velom državne tajne.

Odgovori
B

Apsolutno tačno. Samo, ne bih se složio da su im novčanici nesposobni. To je jedino kod njih što je sposobno.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: [ANALIZA] Šta je urađeno posle godinu dana: Srpski MiG-ovi 29, trenutni status flote

Opet su pojedinci zaluđeni sa f16 počeli da ga dižu u nebesa i da pljuju Mig 29... Budite realni, ispadate smešni... Baš me zanima kako bi prošao F16 u borbi protiv 29-ke bez pomoći Avaksa i ostalih oruđa kojima raspolažu bogate zemlje. Normalno, podrazumeva se ista generacija i isti broj aviona. Isto važi i za…

16. Oct 2018.Pogledaj

Ivan na: [EKSKLUZIVNO] Trade Air kupio još jedan A320

Pa mogu reci da se slazem sa strukom. Hrvatska geografski nije kompaktna kao primjerice Slovenija ili Madjarska, tako da je cak i autom potrebno iz primjerice Osijeka do Splita nekakvih 5 sati, i to ako se vozi vecinu vremena preko ogranicenja. Rijeka i Zagreb su blizi, no s obzirom da se od Zagreba pokusava napraviti…

15. Oct 2018.Pogledaj

Aleksandar na: Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra

Konkurs je bio raspisan 16.oktobra 2017.godine.U januaru 2018 su bili stručni testovi,a u martu psihološki testovi.Istog meseca su bili razgovori sa konkursnom komisijom i otpočele su bezbednosne provere koje su trajale par meseci.Jula 2018.su tražili da hitno uradimo lekarske preglede mi koji smo prošli sve testove.Posle lekarskih više ni traga ni glasa od Mome ni…

15. Oct 2018.Pogledaj

TB na: [ANALIZA] Kako je Irak obnovio svoje vojno vazduhoplovne snage: Od pepela do ozbiljne borbene avijacije

Imao sam prilike da budem u bazi Al Taji blizu Bagdada i da vidim tu sarolikost i odnos prema njima. Prvo, naglasio bih da je novac presudni faktor... Uostalom, pogledajte sami - https://tradingeconomics.com/iraq/military-expenditure U Taji-ju su su bile uglavnom helikopterske jedinice. Gazele skoro i da nisu letele i nivo odrzavanja im je-jad i beda. Inace,…

15. Oct 2018.Pogledaj

PPC na: SAD donirale Hrvatskoj dva višenamenska helikoptera UH-60M “Black Hawk“

BDP Austrije 478 MLRD $ a Hrvatske 61 MLRD $. Ako komšije žele finansijski da unište sopstvenu zemlju, ko sam ja da se protivim.

15. Oct 2018.Pogledaj

Send this to a friend