BEG airport status
Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika Poslovni rezultat bolji za 1,6 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika

U prvih šest meseci ove godine u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, kompanija Montenegro erlajns opslužila je skoro 230.000 putnika, što je na istom nivou kao i prethodne godine, saopštio je taj avio-prevoznik.

Poslovni rezultat za prvih šest meseci 2017. godine u odnosu na prošlogodišnje polugodište bolji je za 1,6 miliona eura, navode iz kompanije i dodaju:

– Od oko 300.000 putnika koje smo planirali da prevezemo u periodu ljetnje turističke sezone u periodu od 1. juna do 30. septembara, već u junu smo prevezli 63.000 putnika, što je za 800 putnika više, sa avionom manje i 22 leta manje, u odnosu na jun mjesec prošle godine. U tom periodu prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

„Prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima“ / Foto: Montenegro Airlines

Kako navode, u planu je da u 2017. godini taj avio-prevoznik opsluži više od 550.000 putnika, od čega će polovina biti dolazni putnici. Ipak, u crnogorskim medijima sve češće su ocene da Monterengro erlajnsu preti bankrot, što ta kompanija demantuje i smatra neutemeljenim:

– Radi se o spekulacijama i podmetanjima, a jedino su mjerodavni ostvareni rezultati. Kompanija normalno funkcioniše, ispunjava sve svoje obaveze, ostvaruje dobar poslovni rezulat, i tako će biti i u narednom periodu uprkos svim spoljašnjim i unutrašnjim otežavajućim okolnostima koje se za sada uspješno savlađuju. –

Menadžment kompanije zajedno sa resornim ministarstvom i ministarstvom finansija na bazi proračuna i predikcija radi na dugoročnom i održivom rešavanju statusa nacionalne avio-kompanije, kaže taj prevoznik i dodaje:

– To je jedina istina, a sve ostalo su proizvoljne manipulacije iz debele hladovine, dok kompanija u jeku ljetnje sezone prevozi između 2.500 i 3.000 putnika dnevno. –

Komentari

R

Koja firma naravno da ne perti bankrot dokle god vlada Crne Gore presipa pare iz narodnih džepova u vaše nesposobne novčanike. Protivzakonito davanje pomoći koje je sakriveno velom državne tajne.

Odgovori
B

Apsolutno tačno. Samo, ne bih se složio da su im novčanici nesposobni. To je jedino kod njih što je sposobno.

I

Ajmo da pricamo malo realno. Strajk pilota U MGX koji se skoro zavrsio zbog nesiplacenih plata? Svaka kompanija cak i ako posluje u minusu dok ne dotakne samo dno ima novca da isplati plate svojim zaposlenima.
Drugo, 22 linije manje nego proslo godine? Sta to govori? Da li su se te 22 neprofitabilne linije zamenile novim, profitabilnijim? Nisu.
Dalje, to sto MGX racuna da je prevezao putnike kroz codeshare partnere ok, moze da stoji u neku ruku, ali naravno nerealno je da MGX ima neki veliki profit od toga, kompanija ce najveci prihod imati ako je operating career a ne marketing career svojim putnicima.
Kompanija mozda funkcionise najbolje u letnjoj sezoni jer su avioni popunjeniji, ali ne zivi se od leta do leta. Mreza letova je jako tanka logicvno shodno raspolozivim avionima i osobljem i naravno na kraju novcem.
Ni jedna kompanija koja posluje dobro ne trazi strateskog partnera jer se u tome na neki nacin gubi integritet, nego ako ima suficit onda taj suficit ulaze u dalji razvoj kompanije kroz nove avione, osobolje.
Zemlje regiona odrzavaju avio-kompanije jer je to jedan simbol nacionalnog identiteta i ponosa, i to je potpuno normalna stvar. I druge vlade po svetu pomazu svoje avio-kompanije naravno kroz transakcije koje se bas ne mogu tako lako dokazati, i sve je to normalno, ali ono sto nije normalno je da usta budu puna „uspesnog“ poslovanja a situacija je naravno potpuno drugacija.
Avio-kompanija je skupa stvar i nije sramota da zemlja nema nacionalnu kompaniju primer: Madjarska, zemlja EU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jason Born na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Sedista su savim ok, jedino sto po meni nije trebalo ukidati onakve obroke. To mi se nimalo nije dopalo. Obrok je ranije bio sasvim pristojan a sada je mizeran poput Lufthansinog.

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

@Adrian Čini mi se da je Alen već pisao o tome da novi sicevi nisu manje udobni od starih i da čak nude više mesta pred koljenima. Znači ovo sa drvenim klupama je samo zlonamerno. Biznis Klasa se koliko se meni čini nije često koristila. Sam sam se uverio u to na jednom letu od…

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Blokiran račun Montenegro erlajnsa: Čeka li flotu prizemljenje?

@Vladimir :-) čitaš li ti pre nego što počneš komentarisati? 1. Nigde nisam napisao da je "bolje podići cenu..." nego je tvoj istomišljenik napisao da bi se digle cene u slučaju monopola. 2. Nisam napisao da kroz veću cenu "pomazeš bratu..." nego kroz preuzimanje Montenegro Airlinsa od strane AS bez obzira kolika bi cena karata…

24. Jul 2017.Pogledaj

Dejan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Leteo više puta u Lufthansi (koristi ista) Tvrdo neudobno nema pobišenog naslona za glavu. Moram da skupljam ramena. Jednom rečju sedim kao veverica! Loša do zla Boga!

24. Jul 2017.Pogledaj

ivan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Moj osecaj je da su stara sedista bila nesto udobnija, mada se ja sa svojih 184cm visine uvek nesto patim u avionima. Ja bi bio zadovoljniji sa novim sedistima samo da su ostavili malo vise razmaka medju njima, ovako ispade da su stvarno napravili pomak prema LC kompanijama ali sa regularnim cenama. Doduse da budem…

24. Jul 2017.Pogledaj