BEG airport status
Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“ "Više detalja u dogledno vreme"/ Foto: Aero.de

Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“

Realizacija dogovora Er Berlina (Air Berlin) i kompanije „Etihad Investment Company LLC“o prodaji akcija kompanije NIKI koja je u indirektnom vlasništvu Er Berlina, nastaviće se u naknadno dogovoreno vreme i na način koji je u skladu sa regulativom Evropske unije, naveli su u svom zajedničkom saopštenju Etihad i Er Berlin i dodali da će „u dogledno vreme o tome saopštiti više detalja“.

Ove vesti dolaze nakon što se Etihad prošle nedelje povukao iz dogovora koji je predviđeo pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“,  prenosi „Reuters“. Etihad je kao deo dogovra trebalo da kupi NIKI pre početka saradnje sa avio kompanijom u vlasništvu „TUI AG“ – „TUI Fly“.

U zajedničkom saopštenju Etihada i Er Berlina, potvrdili su, međutim, da neće doći do promena u dogovoru o prodaji akcija kompanije NIKI.

– Nastavljamo da pružamo podršku naporima rukovodstva avio-kompanije Er Berlin u procesu transformacije. Isto tako, naša podrška avio-kompaniji NIKI i dalje stoji i cilj nam je da uskoro okončamo ovu transakciju. – izjavio je Rej Gamel, prelazni generalni direktor Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

Dok se ova transakcija ne realizuje, NIKI će nastaviti da posluje kao posebna poslovna jedinica u okviru Er Berlin grupe, koja je usmerena na kratke i srednje turističke linije. Kako je navedeno, zimski red letenja za 2017. godinu kompanije NIKI je objavljen i sve rezervacije ostaju na snazi.

– U okviru Er Berlin grupe postojaće dve na jasan način odvojene divizije: dugolinijske i letove ka najznačajnijim poslovnim centrima širom Nemačke i ostatku Evrope obavljaće Er Berlin iz Diseldorfa i Berlina. Kao posebna poslovna jedinica, NIKI će obavljati letove ka popularnim turističkim destinacijama. Na ovaj način će, kako novi Er Berlin tako i turistička jedinica koju predstavlja NIKI, biti u potrebnoj meri pokriveni organizacijom i resursima dok se ne okonča akvizicija avio-kompanije NIKI. – izjavio je Tomas Vinkelman, generalni direktor kompanije Er Berlin, stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Petrovic Dusan Kazete "Obecavali su za MiG-35 pa za Su-57, i do danas nisu uspeli u tome." Danas ako imas volje i para mozes da kupis i MiG-35 i Su-57 sa AESA radarima. Zasto mislite da nisu uspeli u tome. I sami Englezi i Francuzi nemaju AESA u svim svojim avionima i tek ih danas…

15. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

@Prolaznik Niko nista ne ignorise. Samo se pokazuje u zadnje vreme koliko efikasno oruzije ne dolazi samo sa Zapada. Jemen je jos jedan veliki pokazatelj neefikasnosti preskupe Americke avijacije i raketa protiv jedne prilicno izolovane zemlje koja ima generaciju dve slabiji PVO od Ukrajne.

15. May 2025.Pogledaj

Gannicus na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Petrovic Dusan,nisi razumeo moju poentu najbolje i AESA koji im rafal,isti ga koriti i najnoviji Gripen F,to je RBE2AA+,kao i Captor E i svi izraelski radari imaju americka jezgra u sebi i ne mogu bez podrske SADa da naprave AESA radar.Zato ruski AESA ne valjaju,nemaju tehnologiju za te nanoskalne poluprovodnike,koji su vitalni za AESA radar.Kinezi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Taj navodni gubitak Su-30 potpuno ignorise svih ovih dana dok ide besomucna antizapadna propaganda, jer na tom nivou rasudjivanja, posto je Rafale francuski avion, navodna oboranja dokazuju propast (mrskog) zapada i vrtoglavi uspon Kine, koja im je sada (posle ruskog debakla u Ukrajini) nova sila u koju se kunu...

15. May 2025.Pogledaj