BEG airport status
Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“ "Više detalja u dogledno vreme"/ Foto: Aero.de

Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“

Realizacija dogovora Er Berlina (Air Berlin) i kompanije „Etihad Investment Company LLC“o prodaji akcija kompanije NIKI koja je u indirektnom vlasništvu Er Berlina, nastaviće se u naknadno dogovoreno vreme i na način koji je u skladu sa regulativom Evropske unije, naveli su u svom zajedničkom saopštenju Etihad i Er Berlin i dodali da će „u dogledno vreme o tome saopštiti više detalja“.

Ove vesti dolaze nakon što se Etihad prošle nedelje povukao iz dogovora koji je predviđeo pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“,  prenosi „Reuters“. Etihad je kao deo dogovra trebalo da kupi NIKI pre početka saradnje sa avio kompanijom u vlasništvu „TUI AG“ – „TUI Fly“.

U zajedničkom saopštenju Etihada i Er Berlina, potvrdili su, međutim, da neće doći do promena u dogovoru o prodaji akcija kompanije NIKI.

– Nastavljamo da pružamo podršku naporima rukovodstva avio-kompanije Er Berlin u procesu transformacije. Isto tako, naša podrška avio-kompaniji NIKI i dalje stoji i cilj nam je da uskoro okončamo ovu transakciju. – izjavio je Rej Gamel, prelazni generalni direktor Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

Dok se ova transakcija ne realizuje, NIKI će nastaviti da posluje kao posebna poslovna jedinica u okviru Er Berlin grupe, koja je usmerena na kratke i srednje turističke linije. Kako je navedeno, zimski red letenja za 2017. godinu kompanije NIKI je objavljen i sve rezervacije ostaju na snazi.

– U okviru Er Berlin grupe postojaće dve na jasan način odvojene divizije: dugolinijske i letove ka najznačajnijim poslovnim centrima širom Nemačke i ostatku Evrope obavljaće Er Berlin iz Diseldorfa i Berlina. Kao posebna poslovna jedinica, NIKI će obavljati letove ka popularnim turističkim destinacijama. Na ovaj način će, kako novi Er Berlin tako i turistička jedinica koju predstavlja NIKI, biti u potrebnoj meri pokriveni organizacijom i resursima dok se ne okonča akvizicija avio-kompanije NIKI. – izjavio je Tomas Vinkelman, generalni direktor kompanije Er Berlin, stoji u saopštenju.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

@Nebojsa Navodi u vezi sa taksama na INI su netacni. Iznosite pogresne podatke a sve to o cemu pricate je lako proverljivo. Pozdrav za Alena.

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

E da, kad bi bilo minimum volje... Bojim se da ste u pravu oko nedostatka vizije. Ne slažem se da je Banja Luka u povoljnijem položaju: 1. Sarajevo je daleko veći grad, sa daleko većom dijasporom, brojem turista, poslovnjaka, posebno iz arapskog svijeta... Bitno više potencijalnih putnika gravitira Sarajevu nego Banja Luci. 2. Tuzla je…

16. Aug 2017.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Da kad bi bilo minimuma volje da se tako nešto uradi. Aerodrom Mahovljani su žrtva političkog sljepila i to će tako ostati. Ljudi koji su u menadzmentu nemaju apsolutno nikakvu viziju. A Banja Luka je u daleko povoljnijem položaju nego i Sarajevo i Tuzla. Mnogo više ljudi gravitira oko Banja Luke. Mnogo više je bolje…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Ma ne, naravno da ne, bože mili. Ali ova linija povezuje dva velika srpska etnosa. Samim time ona jest etnička linija, egzistencijalno bitna za Republiku Srpsku, te etnička obveza za Republiku Srbiju. Jednako kao što bi to morala biti i linija Zagreb-Mostar. Pritome većina putnika jesu Srbi (poslovnjaci, studenti, radnici, znanastvenici, sportaši, novinari, estrada, obrazovni…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Hvala puno Mladjo. Još nisam ni zagrebao problem BNX. No, kada se jednom odlučim napisati članak o tome bojim se da neću smjeti ne samo doći na taj aerodrom nego ni proći kroz Republiku Srpsku. :-) Ma da, Banja Luka ignorira Banja Luku, to ste dobro rekli, ali to i piše u tekstu. Jasno sam…

16. Aug 2017.Pogledaj