BEG airport status
Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“ "Više detalja u dogledno vreme"/ Foto: Aero.de

Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“

Realizacija dogovora Er Berlina (Air Berlin) i kompanije „Etihad Investment Company LLC“o prodaji akcija kompanije NIKI koja je u indirektnom vlasništvu Er Berlina, nastaviće se u naknadno dogovoreno vreme i na način koji je u skladu sa regulativom Evropske unije, naveli su u svom zajedničkom saopštenju Etihad i Er Berlin i dodali da će „u dogledno vreme o tome saopštiti više detalja“.

Ove vesti dolaze nakon što se Etihad prošle nedelje povukao iz dogovora koji je predviđeo pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“,  prenosi „Reuters“. Etihad je kao deo dogovra trebalo da kupi NIKI pre početka saradnje sa avio kompanijom u vlasništvu „TUI AG“ – „TUI Fly“.

U zajedničkom saopštenju Etihada i Er Berlina, potvrdili su, međutim, da neće doći do promena u dogovoru o prodaji akcija kompanije NIKI.

– Nastavljamo da pružamo podršku naporima rukovodstva avio-kompanije Er Berlin u procesu transformacije. Isto tako, naša podrška avio-kompaniji NIKI i dalje stoji i cilj nam je da uskoro okončamo ovu transakciju. – izjavio je Rej Gamel, prelazni generalni direktor Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

Dok se ova transakcija ne realizuje, NIKI će nastaviti da posluje kao posebna poslovna jedinica u okviru Er Berlin grupe, koja je usmerena na kratke i srednje turističke linije. Kako je navedeno, zimski red letenja za 2017. godinu kompanije NIKI je objavljen i sve rezervacije ostaju na snazi.

– U okviru Er Berlin grupe postojaće dve na jasan način odvojene divizije: dugolinijske i letove ka najznačajnijim poslovnim centrima širom Nemačke i ostatku Evrope obavljaće Er Berlin iz Diseldorfa i Berlina. Kao posebna poslovna jedinica, NIKI će obavljati letove ka popularnim turističkim destinacijama. Na ovaj način će, kako novi Er Berlin tako i turistička jedinica koju predstavlja NIKI, biti u potrebnoj meri pokriveni organizacijom i resursima dok se ne okonča akvizicija avio-kompanije NIKI. – izjavio je Tomas Vinkelman, generalni direktor kompanije Er Berlin, stoji u saopštenju.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto hrvatska Vlada čeka?

Dobro je. To sa mojom nepogrešivošću je bio mali test. Da vidim da li čitaš napisano. I da li obraćaš pažnju na to. Dešava se da odgovaraš na deo napisanog, a da neki drugi deo ili ignorišeš ili ne primetiš, pa sam samo hteo da proverim.

17. Oct 2017.Pogledaj

Vladimir na: [POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

Veoma amaterski je danas tumačiti kako je avion bez čoveka za komandama gotova stvar. Daleko je od toga. Kao prvo, koliko aerodroma, malih aerodroma, nema isplativu alternativu da prihvati pilotless airplane? Skoro svaki mali aerodrom je u problemu. Finansijska investicija koja je neophodna prevazilazi isplativost tih aerodroma. A ne zaboravimo da je preko 80% aerodroma…

17. Oct 2017.Pogledaj